recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pludseligt ingen lyd i Onkyo TX-NR809
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pludseligt ingen lyd i Onkyo TX-NR809

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Allan m Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 09:53
Mærkeligt jeg har fået det samme problem med min onkyo-609.
ved mig får jeg lyd nogen gang, ellers er der ingen lyd.
har prøvet skiftet HDMI port og HDMI kabel uden held.
sjovt nok så jeg har lige haft den i 2.år   
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 17:25
Hvis det er en udvidet garanti er det så ikke lige meget med om der er gået mere end 2 år ?
Ning
Til top
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-August-2010
Sted: DK, Hvidovre
Status: Offline
Point: 387
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 17:43
andre end pil-babz som har erfaring med onkyos udvidede garanti ift. tiden fra afsendelse, til produktet er retur?
Jeg har nemlig lige modtaget emballage til at sende min retur, men vil ikke undvære den 2-3 uger.
Da min er under 2 år har jeg også mulighed for at sende den til servicebroker.dk, som lover ca. 1 uge reparationstid, nogle erfaringer med dem?

allan>>det er lige meget om den er over 2 år, du kan stadig benytte dig af den udvidede garanti

Er desuden 100% enig med Strecker, mega dårlig service fra Onkyo, min seneste reciever fra dem blev udskiftet grundet tilsvarende hdmi fejl, og ny også på min nyere receiver.
Det bliver absolut ikke et Onkyo produkt som erstatter min 818 i hjemmebiografen, når den skal udskiftes næste gang


Redigeret af KeeZor - 21-Januar-2015 kl. 17:45
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 17:56
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

super service..??

det er da skodpolitik at man sender flere serier over flere årrækker på markedet med defekte dele, velvidende om at det ikke fungerer optimalt..!!

god service ville være at de ændrede deres hardware når problemerne begyndte at vælte ind, istedet for at lade kunder købe defekte maskiner og håbe på det bedste..!


+100
Til top
Allan m Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 18:27
[QUOTE=KeeZor]
andre end pil-babz som har erfaring med onkyos udvidede garanti ift. tiden fra afsendelse, til produktet er retur?
Jeg har nemlig lige modtaget emballage til at sende min retur, men vil ikke undvære den 2-3 uger.
Da min er under 2 år har jeg også mulighed for at sende den til servicebroker.dk, som lover ca. 1 uge reparationstid, nogle erfaringer med dem?

allan>>det er lige meget om den er over 2 år, du kan stadig benytte dig af den udvidede garanti

Er desuden 100% enig med Strecker, mega dårlig service fra Onkyo, min seneste reciever fra dem blev udskiftet grundet tilsvarende hdmi fejl, og ny også på min nyere receiver.
Det bliver absolut ikke et Onkyo produkt som erstatter min 818 i hjemmebiografen, når den skal udskiftes næste gang


okay super tak for info :-)
Til top
tonnyg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tonnyg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2015 kl. 12:02
Jeg havde nøjagtigt samme problem. Jeg havde en Onkyo 809'er, hvor hdmi boardet gik et par måneder efter garantien udløb. Havde ingen problemer med at få udvidet min garanti. Jeg bor i Aalborg, og fandt ud af at den skulle sendes til et service center i Pandrup (ca. 25 km fra Aalborg) for at få udskiftet boardet. Da jeg heller ikke var så glad for at undvære den i længere tid, så talte jeg med dem, kørte selv op med den og hentede den 2 dage senere. Jeg kunne faktisk have hentet den efter en dag, men jeg var ikke i Nordjylland på det tidspunkt, så det blev først efter 2 dage. Jeg ved ikke, om du har samme muligheder, men det er da værd at undersøge.

Og nej, jeg har ikke haft problemer med det nye board efterfølgende...


Redigeret af tonnyg - 22-Januar-2015 kl. 12:04
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2015 kl. 12:27
Min pre-processor blev sendt til Tyskland.

M.v.h.
Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 708
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Susperia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2015 kl. 17:11
Jer som har haft den inde til reparation, fik i en besked når den blev sendt tilbage til jer, eller modtog i den bare pludselig?

De fik min sidste mandag, men har intet hørt fra dem, og jeg kan jo ikke engang tjekke status eller noget.

Jeg sidder og høre musik, over en lille bluetooth højtaler, så savner den efterhånden en del.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2015 kl. 20:07
Min var i Tyskland for rep. Jeg fik mail med track'n'trace, da den var på vej retur.

M.v.h.
Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 708
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Susperia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2015 kl. 20:24
Kan du huske, hvor lang tid de havde den, før de sendte den retur?
Min er også i Tyskland.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2015 kl. 20:36
Jeg mener at den blev sendt retur i løbet af to uger. Men det var så også i starten, da de havde åbnet for garantiudvidelsesprogrammet. I dag er de nok ved at svømme over af garantireparationer.

Men skriv en mail til ONKYO - eller serviceværkstedet - og forespørg, hvornår du kan forvente din receiver retur. Forvent at svartiden er et par dage.

M.v.h.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2015 kl. 01:42
Forstår slet ikke, at der stadig er salg i Onkyo. Ja, eller i NAD for den sags skyld. De brænder også HDMI boards af hen af en kant.
Nu er de nævnte modeller her i tråden godt nok gamle, men hvorfor er der nogle der stadig køber dem i dag, når det er så kendt et problem.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu