|
Pludseligt ingen lyd i Onkyo TX-NR809 |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
Allan m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2011 Status: Offline Point: 86 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mærkeligt jeg har fået det samme problem med min onkyo-609.
ved mig får jeg lyd nogen gang, ellers er der ingen lyd. har prøvet skiftet HDMI port og HDMI kabel uden held. sjovt nok så jeg har lige haft den i 2.år ![]() |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Hvis det er en udvidet garanti er det så ikke lige meget med om der er gået mere end 2 år ?
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
andre end pil-babz som har erfaring med onkyos udvidede garanti ift. tiden fra afsendelse, til produktet er retur?
Jeg har nemlig lige modtaget emballage til at sende min retur, men vil ikke undvære den 2-3 uger. Da min er under 2 år har jeg også mulighed for at sende den til servicebroker.dk, som lover ca. 1 uge reparationstid, nogle erfaringer med dem? allan>>det er lige meget om den er over 2 år, du kan stadig benytte dig af den udvidede garanti Er desuden 100% enig med Strecker, mega dårlig service fra Onkyo, min seneste reciever fra dem blev udskiftet grundet tilsvarende hdmi fejl, og ny også på min nyere receiver. Det bliver absolut ikke et Onkyo produkt som erstatter min 818 i hjemmebiografen, når den skal udskiftes næste gang Redigeret af KeeZor - 21-Januar-2015 kl. 17:45 |
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
+100
|
|
![]() |
|
Allan m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2011 Status: Offline Point: 86 |
[QUOTE=KeeZor]
andre end pil-babz som har erfaring med onkyos udvidede garanti ift. tiden fra afsendelse, til produktet er retur? Jeg har nemlig lige modtaget emballage til at sende min retur, men vil ikke undvære den 2-3 uger. Da min er under 2 år har jeg også mulighed for at sende den til servicebroker.dk, som lover ca. 1 uge reparationstid, nogle erfaringer med dem? allan>>det er lige meget om den er over 2 år, du kan stadig benytte dig af den udvidede garanti Er desuden 100% enig med Strecker, mega dårlig service fra Onkyo, min seneste reciever fra dem blev udskiftet grundet tilsvarende hdmi fejl, og ny også på min nyere receiver. Det bliver absolut ikke et Onkyo produkt som erstatter min 818 i hjemmebiografen, når den skal udskiftes næste gang okay super tak for info :-) |
|
![]() |
|
tonnyg ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Jeg havde nøjagtigt samme problem. Jeg havde en Onkyo 809'er, hvor hdmi boardet gik et par måneder efter garantien udløb. Havde ingen problemer med at få udvidet min garanti. Jeg bor i Aalborg, og fandt ud af at den skulle sendes til et service center i Pandrup (ca. 25 km fra Aalborg) for at få udskiftet boardet. Da jeg heller ikke var så glad for at undvære den i længere tid, så talte jeg med dem, kørte selv op med den og hentede den 2 dage senere. Jeg kunne faktisk have hentet den efter en dag, men jeg var ikke i Nordjylland på det tidspunkt, så det blev først efter 2 dage. Jeg ved ikke, om du har samme muligheder, men det er da værd at undersøge.
Og nej, jeg har ikke haft problemer med det nye board efterfølgende... Redigeret af tonnyg - 22-Januar-2015 kl. 12:04 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Min pre-processor blev sendt til Tyskland.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
Jer som har haft den inde til reparation, fik i en besked når den blev sendt tilbage til jer, eller modtog i den bare pludselig?
De fik min sidste mandag, men har intet hørt fra dem, og jeg kan jo ikke engang tjekke status eller noget. Jeg sidder og høre musik, over en lille bluetooth højtaler, så savner den efterhånden en del. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Min var i Tyskland for rep. Jeg fik mail med track'n'trace, da den var på vej retur.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
Kan du huske, hvor lang tid de havde den, før de sendte den retur?
Min er også i Tyskland. |
|
![]() |
|
Jeg mener at den blev sendt retur i løbet af to uger. Men det var så også i starten, da de havde åbnet for garantiudvidelsesprogrammet. I dag er de nok ved at svømme over af garantireparationer.
![]() Men skriv en mail til ONKYO - eller serviceværkstedet - og forespørg, hvornår du kan forvente din receiver retur. Forvent at svartiden er et par dage. M.v.h. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Forstår slet ikke, at der stadig er salg i Onkyo. Ja, eller i NAD for den sags skyld. De brænder også HDMI boards af hen af en kant.
Nu er de nævnte modeller her i tråden godt nok gamle, men hvorfor er der nogle der stadig køber dem i dag, når det er så kendt et problem. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |