|
Pludseligt ingen lyd i Onkyo TX-NR809 |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tak for det Henrik.
Jeg må bare vente lidt endnu. Nagash. nu er det jo ikke alle som lige ved at de har problemer, jeg har da først hørt om det nu her efter min er gået i stykker. Men hvad skal man så vælge efterhånden? For den Harman kardon, som jeg havde før min Onkyo, der brændte HDMI board også af. Nu skriver du godt nok at de er gamle, men 2-2.5 år, er efter min mening ikke gammelt, og burde sgu gerne kunne holde længere end det. |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Tja, hvis bare folk undersøgte et forum som dette inden køb, så ville det ikke være en overraskelse.
Jeg er på min 3. Yamaha i træk. De har aldrig voldt mig problemer og er kun skiftet fordi jeg opgraderede. Som jeg kan læse mig til på nettet, så har netop Yamaha en meget lav fejlrate. Og du har ret. 2-2.5 år, er alt for ringe. Og for 2.5 år siden, var det også et meget kendt problem, men tilsyneladende gør det ikke det fjerneste ved problemet. De sender stadig den ene fejlbehæftede serie efter den anden på markedet.
|
||
![]() |
||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
|
Men hvad er det værd at Yamaha er stabilt, når det på godt rigsdansk er røv sygt i forhold til hvad man får ved onkyo? ;-)
Måske lidt sat på en spids, men trods onkyos problemer ville jeg tage chancen igen, hvis jeg en dag skulle tilbage til surround... Alt gnist i lyden blev dræbt hos mig da jeg fik Yamaha, bevares den passer ind uden store problemer, men til gengæld får du også en flad og kedelig lyd ;-) og nej jeg er ikke til ukorrekt lyd, men jeg følge nærmest man tog en fuldstændig neutral kurve og så - man lige 10 dB i nærvær... For slet ikke at tale om surround hvor der netop gerne må være glød i lyden - så både tale og eksplosioner er spændende... Der kan onkyo bare noget de andre ikke kan... Altså for 3010erens vedkomne mod Yamaha 2030... Og så var 3010 en del mere strømstærk... Men men men de skide hdmi boards... Øv ! |
||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
En Pioneer reciever brænder ikke hdmi board
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
Køb Marantz..!!!
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Eller Denon.......same same... M.v.h. |
||
![]() |
||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
|
Hahaha Henrik B goood one :D
|
||
|
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
|
Det samme til en højere pris ![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
efter et kig under låget på en Marantz og en "tilsvarende" Denon, kunne jeg hurtigt konstatere at der er masser af forskel på de komponenter der bruges i de to maskiner...
samtidig er Marantz da så meget mere lækker at kigge på i forhold til Denon.. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Som en Skoda og en Audi er det samme.
Klaus |
||
![]() |
||
|
Så der dømt krig
![]() Tror nu heller ikke på de helt ens, men derfor kan de jo godt dele mange ting ![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
jeg har set de to maskiner side om side med løftet låg, så jeg kender fakta..
dem der siger de er ens, har ikke set dem side om side.. krig slut.! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |