|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Danse67 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Okay....Kan også se at den er "Out of stock"
Den anden som er til C-200 løber op i ca 375,- med forsendelse, men....det er der jo ikke noget at gøre ved.
Den blir bestilt i morgen. :-)
|
|
![]() |
|
Danse67 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Er der iøvrigt nogle der ved om de antenner til "Popcorn Hour Mini MII PCI (MN-200)" skal loddes på eller blir de skruet på ??
Er jo ikke meget for at kaste mig ud i en større elektronik halløjsa...!!
|
|
![]() |
|
![]() |
Sidder og læser lidt om NAS server som mange af jer skriver om.
Er det rigtigt hvis jeg tror at (Er jo som tidligere sagt ikke en ørn til netværk) jeg kan sætte en NAS server ved siden af Popcorn C-200 og så gå på netværket samt nettet via NAS serveren ??
Der er da netværk i en NAS server ikk ??
Hvis det er korrekt så skaffer jeg mig en NAS.
![]() Så er mit nye spørgsmål....Pyhhha..!!
![]() Hvilken en NAS server skal jeg kaste mig over..??
Gode forslag modtages.
Søren
|
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
mig bekend fenste det ikke men ved da ikke om der fenes en eller anden pro udgave der kan men det vil være nrldig da det faler lidt uden for iden men du kan få dig en nas og stile den bag de tv og så bruge dit network stik fra nas til PCH c-200 og så have dit inhold der på så er den jo lidt mere gemt du skal så bare have sat den på det alm network når du skal have data fylt på |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Nej, det kan du ikke. En NAS er blot en netværks tilkoblet lagerenhed. Tænk en stor harddisk tilsluttet dit netværk. Du skal stadig have netværk i afspilleren for at forbinde denne til dit netværk, dit internet, samt til andre enheder på dit netværk såsom en NAS eller en computer.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay....!!!
Jamen...så skal der skaffes et ethernet til Popcorn'en.
Ved du om "Popcorn Hour Mini MII PCI (MN-200)" skal loddes på eller er der forberedt til de antenner..??
|
|
![]() |
|
Boomerang ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2009 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
http://files.syabas.com/popcornhour/download/MN-200_Installation_Guide.pdf
Hvis du ikke har bestil den og kan vente til på Mandag, skal jeg finde ud af om den kan få i Danmark for jeg vil gerne af med nit kable, og jeg har fundet en butik som har afdeling i DK og S, og de den i Sverige, så kan man jo håbe at den kan købes i Danmark, for så er der ingen told og afgifter ingen gebyr til Posten Redigeret af Boomerang - 26-December-2009 kl. 13:49 |
|
![]() |
|
![]() |
Jamen...den er ikke købt endnu.
![]() Jeg er igang med at smide guf over på den med en USB nøgle...en smule omstændigt men det funker.
Gi et praj når du ved mere ikk
danse67 (Søren)
|
|
![]() |
|
PB55 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Du kan overveje at købe sådan et par :
Med dem kan du etablere LAN gennem dit el-net så du slipper for kabelføring.
Du anbringer den ene i et el-stik tæt ved din Popcorn og den anden i et el-stik tæt ved din router.
Så fører du et netkabel fra den ene til din Popcorn og et netkabel fra den anden til din router.
Og hvis din router så ellers er sat op som DHCP server m.v. så får din Popcorn sin netadresse drefra.
Jeg anvender sådan et par til forbindelse mellem min Popcorn C-200 og min router og det fungere perfekt.
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay....det ligner en mulighed. Tak Tak
Jeg vil kigge nærmere på det.
Skal de køre på samme fase ??
eller er det total lige meget.
Danse67
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
De er ligesom trådløs følsomme for "kvalitet" og afstand (her af elnets kablingen), så bedst performance opnåes sikkert hvis de er på samme fase. Men jeg ved ikke om det er et egentligt krav for at de virker overhovedet.
Redigeret af spawn - 26-December-2009 kl. 23:32 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
de skal helst på samme fase, og helst direkte i stikkontakten (undgå forlængerledninger med flere udtag og stik isat) for optimale hastighed som du skal påregne sikkert kun er 20-30% af den reklamerede hastighed... iøvrigt nogenlunde på linie med trådløst netværk.. måske lidt under Redigeret af rhsin - 26-December-2009 kl. 23:35 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |