recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - popcorn Hour 110 vs Dvico Tvix 6500/7000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpopcorn Hour 110 vs Dvico Tvix 6500/7000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LBA75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-September-2006
Status: Offline
Point: 484
Direkte link til dette indlæg Emne: popcorn Hour 110 vs Dvico Tvix 6500/7000
    Sendt: 28-December-2008 kl. 17:15

Hej

Har længe haft en HTPC kørende, men efter indkøb af en harddisk optager, så er den langsomt blevet udfaset, da jeg aldrig blev glad for MCE og deres optager funktion......

Kunne godt tænke mig at udfase den helt, og så bare have en server der forsørger min SlimDevices Transporter med musik.....og ellers har allle billeder og film liggende.....de skal jo streames, og der står valger pt mellem Popcorn Hour 110 eller Dvico Tvix 6500/7000.

Der er delte meninger om hvilken af dissse man skal vælge, men hælder dog mest til tvix pt.

Kan dog ikke finde ud af hvordan de performer på "billeder" (jpg) ? Er der nogen der har erfaringer med visning/slideshow på disse to maskiner? Hvilke mulighder har man med dette, kan man justere visnings interval, tager det lang tid at loade hvert billede eller kører det flydende?

Og sidst - kan man se disse i funktion i Århus?

Alle erfaringer modtager med kyshånd :-)

Mvh

Redigeret af LBA75 - 28-December-2008 kl. 17:18
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2008 kl. 00:24
Det har været diskuteret i talrige tråde.. Prøv at søg lidt tilbage..
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
LBA75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-September-2006
Point: 484
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2008 kl. 08:46

Hej Hedberg

he-he, hader selv når folk spørger uden egen research....men mente nu nok at jeg havde søgt lidt både her og der. "Søg" funktionen her på sitet er nu heller ikke den bedste

Anyway, der er da brudstykker af spørgsmålet rundt omkring - dette var bare et direkte spørgsmål på kun et område - billedfremvisningen, så havde håbet på brugererfaringer på lige præcis dette lille område?

Håber stadig på svar...og imens vil jeg selv søge mere!

Mvh

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu