|
Popcorn Hour C-200 anmeldelse @ spawn |
Besvar ![]() |
Side <1 4950515253 56> |
Forfatter | |
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, scrapingen er stadig lidt langsom
Husk, hvis man allerede har lavet en Yamj jukebox, så kan den lynhurtigt konverteres til NMJ med et lille værktøj, så sparer man at lave det hele fra start af. |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
hunter123 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Tager den også de ting med som man har på computeren, hvis man har installeret myihome? Og hvis man har tilføjet nye ting siden indekseringen, finder den dem så bare automatisk igen?
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Den har ingen sammenhæng med MyIhome - MyIhome er en særlig serverapplikation. Den blander den sig ikke i.
Man starter jukeboxen på det sted man ønsker at indeksere, eks. den interne harddisk, eller en usb disk, eller et almindeligt netværksshare. Så bliver man spurgt om man vil indeksere den source man står i. Jukeboxen kan sættes både til automatisk eller manuel opdatering - står den til automatisk finder den selv nyt materiale der er tilføjet siden sidst. Altså, vil du indeksere en tilsluttet USB disk, så går man via den almindelige menu ind i roden af usb disken og trykker på den røde knap der starter jukeboxen. Vil man indeksere et netværksshare går man via den almindelige menu ind på sharet og trykker på den røde knap. |
|
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
den tog ca. 3,5v time om at indeksere min musik.
Derefter satte jeg den iaftes igang med at indeksere mine fotos, den var nået godt 25% her til morgen, de var ikke indekseret via yamj i forvejen.
Nu prøver jeg for sjov at lade den indeksere mit filmdrev efterfølgende for at se hvorlænge det kører.
Nu har jeg jo 2 c-200 (og 1 a-200), kan de dele indekseringen?, hvor havner lageret.. nåede ikke lige at kigge efter.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
ricas1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 21 |
Hej,
Jeg har installeret den nye firmware, og det ruller rigtigt godt ! Dog har jeg et problem med NMT; når jeg forsøger at editere i den enkelte film - vil gerne indsætte korrekt IMDB reference - så skriver den at 'Internet Connection Required', uanset at der er adgang ? Hvis jeg efterfølgende går til Apps Market, så er der hul igennem, det samme hvis jeg forsøger at opdatere firmware - men så snart at jeg vil editere påstår den at der ikke er connection ? Nogle ideer om hvad det kan skyldes ? Det lykkedes mig at opdatere en film, det virkede perfekt, men ikke mere ? Har prøvet at genstarte både router og C-200 uden held ?
|
|
![]() |
|
ricas1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 21 |
Databasen er oprettet i roden af det enkelte drev. Har du flere, så mener jeg at den opretter en DB pr drev - og ikke en samlet DB Mvh
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
ja det er rigtigt den laver et indeks pr drev, og det ligger i roden, databasen fylder 138mb for min musik.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Eeeej...havde da håbet/regnet med at man ville kunne lave en samlet Jukebox for alle ens netværkshares+harddisks ?? Kan allerede nu forestille mig konen spørge løs til hvor hendes Sex and the City film er henne mens hun browser Jukeboxen på et netværksshare? (de ligger nemlig på en usb-harddisk)
Er det mon teknisk muligt at gøre det via et hack eller plugin i den nærmeste fremtid?
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Er problemet med gigabit netkortet løse ?
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Det kan jeg ikke svare entydigt på, da der findes mange forskellige gigabit miljøer med forskelligt udstyr, tilligemed mange forskellige forventninger/holdninger til gigabit funktionen.
Det jeg kan sige er at de problemer der har været med at få en stabil forbindelse i et gigabit miljø ihvertfald er løst med det udstyr jeg har - jeg kan nu køre i auto gigabit mode med mit udstyr, hvilket har været umuligt for mig tidligere. Ligeledes kan jeg opnå en højere overførselshastighed i gigabit mode end jeg kan i 100mbit mode uden at afspilleren crascher. Men jeg kan kun tale for mit eget udstyr. Det jeg også kan sige er at hvis man forventer fuld gigabit hastighed, så kommer det aldrig til at ske. Sigma Chippen understøtter ikke i sig selv gigabit men kun 2x100mbit. Syabas har monteret gigabit interfacet i et forsøg på at udnytte dette fremfor kun at køre ren 100mbit så der skulle kunne opnåes ca. en fordobling af overførselshastigheden under bedst mulige vilkår - altså omkring 200mbit minus overhead. Så har man haft problemer med gigabit før, vil jeg sige forsøg igen med den nye firmware og se om det er blevet bedre. |
|
|
|
![]() |
|
Dette er kun NMT jukebox v. 1 - den har nogle bugs og uhentsigsmæssigheder stadigvæk, men man mente at den var nået et stadie hvor man kunne release den til brugerne fremfor kun i en lukket betagruppe. Der vil løbende blive fejlrettet og udviklet på den, og en NMT jukebox v. 2 vil komme senere med mere funktionalitet og der arbejdes i v. 2 på at den skal understøtte een samlet DB for alle kilder. Lige nu er det dog ikke muligt. |
|
|
|
![]() |
|
jeg stoppede indekseringen af mit fotodrev efter 20 timer havde den stort set ikke rykket sig ud af flækken... det klarer min NAS bedre, så fortsætter med ps3 og computere/iphones til foto.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4950515253 56> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |