recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn Hour C-200 anmeldelse @ spawn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Popcorn Hour C-200 anmeldelse @ spawn

Besvar Besvar Side  <1 53545556>
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 21:22
Der er ny firmware klar til download på c-200, den har været længe undervejs...

edit ... flot efter update kan jeg ikke tilgå mine drev Angry

Redigeret af rhsin - 26-Maj-2012 kl. 22:01
Mvh

René
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 23:29
efter lidt fejlsøgning..

c-200 gendannet til fabriksindstillinger
nmt apps opdateret

man kan ikke tilgå ens drev:
der er en bug for dem der har synology NAS http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=61352 løsningen er pt at lade serverens guest konto være aktiv indtil problemet er løst på c-200 firmwaren.

apps virker ikke:
løsning kør på engelsk i sprog på c-200. http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=61339&page=11

Redigeret af rhsin - 26-Maj-2012 kl. 23:34
Mvh

René
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2012 kl. 07:38
Mange tak for info. Tror jeg venter med at opdater.
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik.

En audiofil har musik for at høre sit anlæg.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2012 kl. 11:22
firmwaren kører nu, man skal blot huske indstillingerne med guest kontoen hvis man har en synology NAS, og skal man bruge appsene så skal man køre på den engelsksprogede udgave.

jeg opdaterer min anden c-200 om lidt for at se om den kører uden at man skal omkring en factory reset, for jeg er ikke sikker på det var nødvendigt.. men blot en af de ting jeg forsøgte under fejlsøgningen.

edit min anden c-200 er opdateret uden problemer (dvs uden factory reset) jeg kører dog på engelsk for at undgå problemer med youtube appen.

og de problemer jeg tidligere har haft med at sætte et fotoslideshow igang også sætte musik igang er endeligt løst.. nu kører begge pt bare derudaf uden at på pch til at skabe sig.

Redigeret af rhsin - 27-Maj-2012 kl. 12:56
Mvh

René
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 18:52
Eneste "problem" her var at NMT programmerne også lige skulle opdateres for at netværks adgangen virkede igen. De ville ikke starte og der stod på skærmen at de skulle opdateres.
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik.

En audiofil har musik for at høre sit anlæg.
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 19:05
Og så er der *.m4a der ikke spiller ,og enkelte med fejl på *.iso (støj under afspillning) ,men der er opmærksomhed på alle Probs. nu er så bare op til SYABAS, og det er som regel der det halter lidt.

Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 19:43
Jeg tror jeg klapper hesten lidt inden jeg opdaterer Smile
Mvh
Bo

Til top
jeps Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juli-2004
Point: 234
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jeps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 19:46
Tak for linket til opdateringen.
Havde faktisk opgivet min C200 pga. ringe software, specielt hvis man bruger FLAC formatet meget.

Jeg synes, at det virker udmærket (i hvert fald bedre end den gamle software).
Generelt har det altid været anbefalet at afinstallere eventuelle installerede Apps inden man opdatere firmware (bare et tip!).
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 20:55
Mange tak for linket. Så er vores C200 opdateret. Er ved at være træt af alle de dårlige firmware's popcorn hour udsender. Vi skal have en anden medieafspiller til stuen og denne gang bliver det ikke en popcorn hour. Syntes C200'eren har været et beta produkt helt fra start af.

C200'eren får plads på kontoret. Havde overvejet C300, men det bliver det ikke. Det bliver en DUNE denne gang. Håber den er bedre.

God aften til jer alle.

Mvh. Torben
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 23:03
DUNE bruger samme chipset som popcornhour ,der er ikke forskel i support ,hvorimod der er kommet en amerikansk distributør til, som før har haft DUNE i sin portefølje af produkter ,der siger at supporten på DUNE bestemt ikke er bedre. Dune lovede Bla. Sigma.8910 i masikiner i Q2, men de er ikke leveret af SIGMA overhovedet .Så same thing/shit (whose eyes see) ! 
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
BladeDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-December-2005
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BladeDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 07:18
jeg er også begyndt at fortryde jeg solgte min a100.. den havde sine problemer i starten, det var trods alt også deres første produkt.. Men da de fik styr på det, fungerede den sgu godt. C200 har været i "beta" fasen alt for længe, og det virker ikke som om de har gidet gøre noget ved det.
Til top
hunter123 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2008
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunter123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2012 kl. 10:07
Efter den sidste opdatering af firmware, har jeg bemærket at volumenkontrollen har ændret sig når man spiller musik. Før kunne man skrue højere op end "0" og så var der folk der klagede over at den forvrængede lyden. Nu kan man maks skrue den op på "0" og jeg kan ikke høre den forvrænger her, men er dog i tvivl om jeg bør have den stående lavere. Hvordan er jeres indstilling?

Redigeret af hunter123 - 20-Juni-2012 kl. 10:14
Til top

Besvar Besvar Side  <1 53545556>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu