|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
1. gå ind i folderen i stifinder!
2. i toppen af stifinder er der en lille bar der skulle gerne stå " del med" - vælg her homegroup med eksempelvis læserettigheder. 3. vælg i indstillingerne hvilke filtyper der skal deles. (video/musik/ etc) 4. gå ind i c200 indstillingerne og vælg forbindelse til smb-folder og find din maskine. angiv login og find den rette folder. 5. afspil!! dette virker kun på filtyper som win7 selv forstår er video. eg. mp4 filer .wtv etc. IKKE mkv'er og du kan heller ikke streame med separate subs. Redigeret af claus_jac - 21-Februar-2010 kl. 11:49 |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
guide til windows7 smb deling http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/Windows7 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
![]() |
oK TAK,
Jeg har nu fået det til at virke. efter en masse bøvl. Fandt også ud af msn messenger skal ikke køre i bagrunden samt samba serveren skal være aktiveret på når man finder folderen i pop.
Den afspiller åbenbart film ts og bdwm folder ligesom hvis filen var på popcorn hour.
Jeg får det fint til at fungere som direkte fra en dvd med tilhørende sub. præcis som det var på popcorn det kørte fra.
Jeg er begyndt at rode med filezilla opsætningen, jeg har fuldt guiden og indtastet ip adresse på popcorn samt port 21 og sikret mit ftp er slået til i pop. alligevel kan jeg ikke logge ind.
Har det noget at gøre med min ipadresse i pop er sat til Auto ?
Findes der en mere tydligere vejledning til hvordan dette gøres?
MVH PALLE
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |