recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn Hour vil IKKE længere afspille fra HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPopcorn Hour vil IKKE længere afspille fra HD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mindtrekker Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Emne: Popcorn Hour vil IKKE længere afspille fra HD
    Sendt: 22-November-2009 kl. 20:13
Jeg har et problem med min ekstern HD. Jeg havde først en Verbatim bærbar HD se billede 1. Her kørte popcorn Hour(PH) upåklageligt. Nu har min kære kone desværre tabt den på gulvet, og jeg har byttet den til en Seagate bærbar HD. Billede 2. Problemet er bare nu at seagaten ikke vil afspille nogen af de filer der ligger på den, det være sig divx, MKV, Avi, Iso som PH burde kunne afspille uden problemer... Nogen bud på hvad det kan være???

Billede 1

Billede 2
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2009 kl. 20:36
tjek hvilket format den er i, den skal være formateret i et som popcorn understøtter.
Mvh

René
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 08:38
Hej Rene. Tak for info ved du hvilket format den så skal være I for Popcorn Hour kan genkende den??

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 09:58
Hvad er problemet Mindtrekker, kan din popcorn ikke se harddisken overhovedet, eller kan den se den og se filerne men ikke spille dem ?

Hvis den ikke kan se harddisken overhovedet, så start med at slette alle partitioner på disken også en eventuel skjult partition, derefter lav en ny stor partition og formatter den som NTFS.

Hvis det er en 3.5" disk skal du også sikre at der er ekstern strømforsyning til disken tilsluttet, der er ikke strøm nok i en USB port til at føde 3.5" diske.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 17:09
Hej Spawn tak for dit indlæg.

Harddisken kan godt se filerne, når jeg så trykker på enter på fjernbetjeningen, er det som om den starter op, og "Hopper" så tilbage til hovedmenuen igen uden at afspille filerne!!!!???. Det skulle gerne være en "plug and play" harddisk. den kører kun USB 2.0 uden ekstern strømforsyning, så jeg ved sgu  ikke helt rigtig kan det være noget med den måde den er formatteret på. Verbatim harddisken jeg havde fungerede fint også med kun et strøm stik?? 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu