|
Port forward på Tilgin HG1311 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
habibi ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2011 Sted: denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
hej jeg har den samme router! jeg har gjort det samme tror jeg, udfyldt port, protokol, enabled, save settings, men min black ops virker stadig ik, :S den har over 5 ports åben for den men det virker stadig ik
og har en program der tjekker mine ports og den siger de ports som jeg lagt ind på router at DE ikke er åbent wtf :S:S: har firewall off fra computer, og router, KUN nat er på min router..
kan spille 10-15 min black ops multiplayer og samme med zombie mode .. så får jeg den ERROR msg ( server is not avaiable at this tiem please visit.... or try again later ...) alle siger og selve treyarch siger at det er din port der skal åbnes.. :S mit internet er 20 mbits, god pc, har åbnet ports men de er stadig ik åbent :S HJÆLP!!!!!!!!! snart 5 måender har jeg haft det bøvl. plx hjælp
|
|||
![]() |
|||
Minkz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
||
Hvordan tjekker du gennem fjernskrivebord at porten er åben?
|
|||
Onkyo TX-SR606
Kef KHT 5005.2 Tvix HD M6500-A Sony Playstation 3 Samsung 40" LE40A656 Serie6 |
|||
![]() |
|||
Pokersut ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Status: Offline Point: 67 |
||
En del af mine port-forwards er til forskellige webbaserede tjenester på min NAS, og de er nemme at tjekke - det er bare at åbne en browser fra Fjernskrivebordet og prøve at gå ind på http://min.eksterne-ip:portnummer. Jeg har ikke tjekket samtlige port forwards fra Fjernskrivebordet, men da jeg kunne konstatere, at port-forwardingen til min NAS's webbaserede administrationsmodul virkede i en browser på Fjernskrivebordet, så burde alle de andre også virke - og det gjorde de også! Du bør også kunne tjekke nogle af de andre porte ved at starte f.eks. Windows' indbyggede telnet-klient på Fjernskrivebordet og så prøve at forbinde til din eksterne IP-adresse. Alternativt findes der også nogle websider, der prøver at teste, om specifikke porte er åbne - f.eks. http://www.canyouseeme.org/. Det er ikke altid de virker, men jeg har gode erfaringer med canyouseeme. |
|||
![]() |
|||
Minkz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
||
okay mange tak, nu virker det også :)
|
|||
Onkyo TX-SR606
Kef KHT 5005.2 Tvix HD M6500-A Sony Playstation 3 Samsung 40" LE40A656 Serie6 |
|||
![]() |
|||
morten44 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 2 |
||
Jeg er, som så mange andre, ikke særlig stiv i det tekniske, men håber at her er nogen. Jeg har også omtalte HG 1311 og kan se at der er en USB-indgang. Kan jeg på nogen måde bruge den til/som netværks HDD?
|
|||
![]() |
|||
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
||
Nej. |
|||
/Peter
|
|||
![]() |
|||
morten44 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 2 |
||
Men den viser at der er en tilsluttet, men ikke en option som virker? Syntes ellers at det ser sådan ud på Tilgin`s hjemmeside
|
|||
![]() |
|||
pReya ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2012 Status: Offline Point: 1 |
||
Hey Guys,
i'm sorry to interrupt yout discussion with my english post, i hope you don't mind. I was very happy to find this thread over Google, since i'm sitting in the same boat. I am from Germany and i just received a Tilgin HG1213i Router, which seems to have the same Interface as the 1311, that you're talking about in this thread. I'm also trying to get my NAS working internally and externally. So first things first: i can't reach my NAS in my network. Everything is set to DHCP, and i can see an entry in the Interface where it shows my NAS correctly with a corresponding IP. But i can't reach the device under the given IP. I receive a timeout when i try to open the IP via the Browser. I can also see the NAS in my Finder (I'm a Mac User - it's like the normal Explorer in Windows), but i can't access it. It will give a timeout, too. I can't even ping the given IP... Anybody know how to solve this? Or can you at least tell me, that you are able to reach your NAS under the DHCP IP internally? Portforwarding isn't working either, no matter if i choose a manual Entry or a Template. I can create the Template, but when i click on "Add" i get "Failed to close CRM transaction: EEXIST. Any advice on that? I hope it's okay to write in English. You'd probably unterstand German too, but for the sake of Google and other users of this crappy device, i chose English ;) Regards, Moritz |
|||
![]() |
|||
Pokersut ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Status: Offline Point: 67 |
||
No problem - you're welcome :-)
Internally you should have no problems at all. I'm guessing that the problem is not with the router but rather with the NAS. Which NAS is it?
Sounds like you may be doing something wrong. Be sure to use this procedure if you use templates:
Hope this helps. Mikkel |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |