|
Priotering af 2 netværk synology iptv |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
noobz
Bruger Oprettet: 06-Marts-2012 Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
|
Øv det virkede ikke - Virker fint nok med PC bare igennem min NAS
|
|
Drejdal
Ny bruger Oprettet: 30-December-2012 Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hva mener du?
|
|
tf-uno
Super bruger Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogle der kender til en usb Ethernet dongle (kablet netværkskort) der virker på synology..?
Har en Synology 411slim, der er desværre kun et netkort i. Lige nu køre jeg med et DVBViewer/RecorderService setup som virker rigtig fint.. MEn vil da gerne prøve dvblogic på synology :)
|
|
Drejdal
Funktioner
Tak(0)
|
Nej desværre. Bruger en trådløs N dongle. Trækker uden problemer 5 HD streames på samme tid..
Kender ikke dvbviewer . Er det godt? |
|
tf-uno
Super bruger Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ville gerne over på et kablet netkort, da trådløs ikke er 100% pålideligt i min verden.. :)
Er rigtig glad for Dvbviewer, men kunne man nøjes med sin synology istedet for Min server, samt synology. ville det klart være en fordel :)
|
|
Drejdal
Funktioner
Tak(0)
|
Det er rigtigt, har selv en server til at stå tændt 24/7.
Hvordan ser dit sæt op ud? |
|
noobz
Bruger Oprettet: 06-Marts-2012 Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har testet med dvblogic med nogle ip adresser og det virker desværre ikke - Når jeg sætter min pc til på min ip tv udgang istedet så virker det...
|
|
tf-uno
Funktioner
Tak(0)
|
Kort fortalt består mit setup af følgende.
Server køre hyper-V med 5 guester på. i5 16gb ram 2x256gb samsung ssd 3x3tb WD Red Media center i Stuen A6-5600k 8gb ram 64gb samsung830 ssd (køre xbmc + dvbviewer) Mediacenter i Soveværelse I3 4gb ram 64gb samsung ssd (software xbmc+dvbviewer) Gigabit i hele hytten. |
|
Drejdal
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor hyper-v?
Har du smart tv? |
|
Drejdal
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nogle store maskiner du har der...
|
|
tf-uno
Funktioner
Tak(0)
|
Hyper-v forså så slipper jeg for at ha 5 servere stående ;)
Køre lidt forskellige server, man er jo ikke nørd for ingen ting.. :) Filserver, domain server, tv server, overvågnings server osv.. Yes har lige fået et smart tv i stuen.. inden for den nærmeste fremtid vil jeg ha prøvet at afspille gennem DLNA, tvivler dog på oplevelsen er ligeså go som Dvbviewer. Tja har lidt den indstilling at man må gerne overdimensioner ens maskine lidt :) Gider ikke en lille E-350 som kun lige kan trække Full hd osv. De er ulidelige og arbejde på. Så hellere ha lidt kræfter i overskud :) Er der nogle der kender til en USB nic der virker plug and play i synology, høre jeg gerne hvilken model.
|
|
Drejdal
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan med tv serveren. Har du også 2 netkort til at trække det? Eller har du andet en waoo..
Kan se du søger USB Nic, kan du finde ud af at lave priotet mellem netkortene. Altså grænsefladematrix? |
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |