recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Priser HD film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPriser HD film

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2007 kl. 08:57

Jo da, dollaren er i bund og lønnen i DK er steget, men det hænger stadig ikke sammen rent prismæssigt... Ved ikke hvor mange led der er i distributionen, men et sted havner pengene jo...

Redigeret af Boogie - 12-Juli-2007 kl. 09:08
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2007 kl. 16:52

Oprindeligt skrevet af sune sune skrev:

Jeg er netop kommet hjem efter en måneds rundrejse i Californien, og fik købt lidt HD-DVD skiver med hjem osse :-), så derfor lige en kommentar ang. prisniveauet derovre:

Butikspriserne ligger generelt fra $20-$27 (+tax) for HD-DVD/BD titler afhængigt af hvor man køber dem.

Det største og billigste udvalg fandt jeg hos kæden Fry's hvor prisen var $20 pr skive (de havde omkring 125+ HD-DVD titler på hylden) og jeg fandt stort set alt hvad jeg skulle bruge her.

Der dyreste sted var en Virgin Megastore med $27 pr skive, men de fleste steder lå omkring de $22-$23.

De store supermarkedskæder (f.eks WalMart,Target) har oftest et mindre udvalg af HD-DVD/BD titler på hylden men ikke noget at råbe hurra for.

/Sune

Det virker lidt dyrt. Fik du også checket priserne hos "FutureShop".

Der kan man nemlig få 3 film BD eller HD-DVD til 300kr. Det er selvfølgeligt incl 14% tax og en kurs på 5.3 for CAD$. Jeg talte dog ikke antallet af titler, men rækkerne med film var lange så udvalget virkede ret stort.

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2007 kl. 17:04
Det virker da ikke specielt dyrt. I øvrigt er Californien jo ikke det samme som Canada.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2007 kl. 18:32

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det virker da ikke specielt dyrt. I øvrigt er Californien jo ikke det samme som Canada.

Nej det er netop det som undrer mig.
Tax er væsentligt lavere i Californien samt US$ er jo helt i bund. Så havde forventet at de ville være noget billigere dernede.

Men det er jo stadig en god pris i forhold til DK.

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2007 kl. 18:37
Nu er f.eks. $20 for en HD DVD eller Blu-ray film jo den sædvanlige pris i nogle butikker; det du snakker om i Canadiske FutureShop er helt klart et midlertidigt slag-tilbud af en art, ikke andet, og ikke noget der burde undre forfærdeligt meget.

Redigeret af Naiera - 12-Juli-2007 kl. 18:38
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2007 kl. 19:43

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Nu er f.eks. $20 for en HD DVD eller Blu-ray film jo den sædvanlige pris i nogle butikker; det du snakker om i Canadiske FutureShop er helt klart et midlertidigt slag-tilbud af en art, ikke andet, og ikke noget der burde undre forfærdeligt meget.

Kan vist godt være det er et tilbud som kører i de fleste butikker i Canada.
Det som undrer mig mest er nu også de danske priser.

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu