Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
hyldig87
Super bruger
Oprettet: 01-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 473
|
Sendt: 15-Juli-2007 kl. 17:38 |
Mike S. skrev:
EB games (i Aalborg i hvertifald) har en PS3 med MotorStorm, Resistance Fall of Man, en ekstra kontroller for 4999 |
Jep det bør flere butikker meget gerne snart have. Det er en ny "Starter pack" sony har lanceret.
Iøvrigt skal vi ikke forvente noget prisflad før TIDLIGST 1. kvartal 2008 har Nordisk film sagt...
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
glade
Guld medlem
Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Point: 1007
|
Sendt: 15-Juli-2007 kl. 18:12 |
|
Panasonic G20E Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv)
|
mstoft
Super bruger
Oprettet: 02-April-2007
Point: 433
|
Sendt: 16-Juli-2007 kl. 02:57 |
Jeg skulle netop til at poste samme link ![](smileys/smiley36.gif) Jeg drøner ned i Mutanten first thing i morgen og henter min PAKKE. Super pris! Hvem skal med?
|
bulk
Guld medlem
Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 976
|
Sendt: 16-Juli-2007 kl. 07:24 |
mstoft skrev:
Jeg skulle netop til at poste samme link Jeg drøner ned i Mutanten first thing i morgen og henter min PAKKE. Super pris!
Hvem skal med? ![](smileys/smiley16.gif)
|
kik lige igen ... før du "smutter der ned" ........ ,,KUN PÅ NETTET" ![](smileys/smiley2.gif)
|
Callie
Guld medlem
Oprettet: 14-Februar-2005
Sted: Vestamager
Point: 563
|
Sendt: 16-Juli-2007 kl. 09:49 |
Selv om der står "kun på nettet" eller "netpris", "nettilbud" og lign. på elgigantens hjemmeside, så har jeg haft held til at få elektronik til samme pris alligevel ved at troppe op i en af deres butikkker. De er specielt gode til det i Tåstrup. Det kan være, at du er heldig mstoft.
|
mstoft
Super bruger
|
Sendt: 16-Juli-2007 kl. 10:43 |
Jeg har en kollega i butikken, så det skulle ikke være noget problem. Jeg nægter partout at modtage ting per post fra Giganten. Jeg har hørt skrækkelige historier om hvordan de behandler lagervarer. Jeg vil have en kasse uden stød og slag, thank you very much ![](smileys/smiley36.gif) Gad vide hvor længe det vil værem muligt at købe starterpakken til denne pris? Tror I det er noget som er kommet for at blive?
|
bulk
Guld medlem
Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 976
|
Sendt: 16-Juli-2007 kl. 10:45 |
Callie skrev:
Selv om der står "kun på nettet" eller "netpris", "nettilbud" og lign. på elgigantens hjemmeside, så har jeg haft held til at få elektronik til samme pris alligevel ved at troppe op i en af deres butikkker. De er specielt gode til det i Tåstrup. Det kan være, at du er heldig mstoft. |
muligt, men sådan plejer det ikke at fungere for normalt så er varen dyrere i butikken når der står kun på nettet. Så regn ikke med det...
desuden er den lige sat lidt mere ned 4699,- og nu er der 3 spil med + kontroller ![](smileys/smiley2.gif)
|
mstoft
Super bruger
|
Sendt: 16-Juli-2007 kl. 11:46 |
Det er lige før man skal give den en 14 dage mere inden man køber og se hvad tilbuddet så lyder på
|
Thyge
Bruger
Oprettet: 01-November-2006
Point: 162
|
Sendt: 16-Juli-2007 kl. 16:15 |
mstoft skrev:
Det er lige før man skal give den en 14 dage mere inden man køber og se hvad tilbuddet så lyder på ![](smileys/smiley36.gif) |
Selvfølgelig kan der være gode her-og-nu tilbud, men generelt ved vi jo godt hvordan prisudviklingen går på elektronik. PS3 er presset og det er på den korte bane godt for os forbrugere, sålænge den ikke er så presset så det kan ses på udviklingen af spil, som er det sket med så mange andre konsoller igennem tiderne. Meeen, mon ikke PS-brandet består nogle år endnu ![](smileys/smiley1.gif)
|
KrabbeDK
Ny bruger
Oprettet: 18-Juli-2007
Point: 14
|
Sendt: 24-Juli-2007 kl. 10:34 |
Hey jeg har lige købet en ps3 for 4999kr. i EB games med en extra controller og to spil :)
|
Stuffedfrog
Bruger
Oprettet: 13-Juli-2007
Point: 151
|
Sendt: 25-Juli-2007 kl. 13:28 |
|