|
Prisfald Umiddelbart Efter Køb |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Næh, folks omdømme betyder efterhånden ikke en skid. Det er "Se mig! Hør mig! Fuck dig!"-tidsalderen, vi lever i.
Skide være med om forhandleren går nedenom på sigt, bare jeg kan få det billigst muligt her og nu! |
||
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
||
![]() |
||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
|
det kan du måske have ret i, men vil da mene at langt største delen af mennesker der køber (what ever) stadig har mindst ET sted, de bliver ved med at søge hen, simpelthen pga. god service! - jeg har f.eks. indtil flere, at det de så levere os samtidig er billigt og af god kvalitet, det klager jeg bestemt ikke over! ![]() |
||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
|
hehe... godt sagt Thomas ;-) Og så er det typisk man opretter en tråd på nettet inden man har snakket med forhandleren... men hvad fanden skulle vi andre så svarer på! haha... |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
|
Hvis varen er sat markant ned i pris efter jeg har købt, så var den måske for dyr før. Jeg ville returnere varen, hvis der var returret, ellers ville jeg spørge pænt om jeg kunne få afslag i prisen. Eksempel: jeg køber møbler for 100.000 kr., og ugen efter kommer de på udsalg til halv pris. Umiddelbart vil jeg føle mig snydt for 50.000 kr., men vil da tale med forhandleren. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Jeg starter med at spørge hvornår de holder udsalg! Sidst var det en North Face jakke til 1800kr, som jeg straks fik 400kr billigere. Så ærgrer jeg mig ikke når de så endelig holder udsalg, for jeg fik jo jakken til udsalgspris
![]() |
||
![]() |
||
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
|
Netop det med at forhandle sig til rabat eller lidt tilbehør inden handlen, har jeg det helt fint med, men når handlen er indgået, må det være fordi begge parter følte at de på aftaletidspunktet fik en god deal.
|
||
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
|
Hvis prisen sættes ned lige efter handlen, så var det jo ikke en god deal for køberen. Og så ender det med at vi kun tør købe, hvor der fx er 14 dages returret. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Puroresufan ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
|
Tuder om det på et forum åbenbart. Lev med det, sådan er livet.
|
||
![]() |
||
|
Hvorfor egentlig købe elektronik, når alle ved, at det taber i værdi lynhurtigt? Det er jo pr. definition nogle af de dårligste handler man kan indgå rent værdiudviklingsmæssigt? |
||
|
||
![]() |
||
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
|
Hvorfor er folk så kritiske? Ja, rent juridisk har man ikke krav på tilbagebetaling af differencen, men hvis forhandleren frivilligt accepterer at tilbagebetale alligevel, så er man da godt dum ikke at tage imod det. Det er kun et udtryk for en god forretningssans, som forbruger, at undersøge muligheden.
Redigeret af Among - 26-April-2014 kl. 10:39 |
||
![]() |
||
|
Det må I sgu selv om. Jeg vil ikke gøre mig til tudeoffer for et par tusinde kroner, da jeg kun indgår handler, hvor jeg føler at varen er prisen værd.
Bliver den så sat ned ugen efter, ja, så er det bare ærgerligt Sonny-boy, hæves prisen derimod, glæder jeg mig, men står ikke frem og håner forhandleren for at taget "for lidt" for varen ugen før. |
||
|
||
![]() |
||
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
|
Der er vist ikke nogen, der tuder mere end andre her. Hvis man siger nej tak til at få penge tilbage, på en helt regulær og acceptabel måde (det er jo stadig noget forhandleren gør frivilligt - der er ingen snyd eller svindel inde over), så har man en umanerligt dårlig økonomisk sans. Men det må man nemlig selv om, præcist som du udtrykker det.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |