|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Det må være lokalt så? For i US kører den stadig.
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Nu kører serier i Danmark jo aldrig efter samme plan som i USA. De er altid forsinket herhjemme |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
Skal helt klart have denne sæson på bd eller dvd når den kommer. Bedste sæson efter 1'eren
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hej og tak for jeres svar , så må vi jo væbne os med tålmodighed til efter jul... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Ja det ved jeg. Men jeg forstod det som at Prison Break holdte pause.. og det gør de jo ikke umiddelbart - det er bare TV3 der holder pause med det. Jeg blev bare lidt forvirret, det er alt ![]() Jeg ser dem slet ikke på TV3 - dels fordi jeg ikke har kanalen og dels fordi de få gange jeg flygtigt har set et afsnit hos de gamle har kvaliteten været så ringe på det broadcastede signal jeg helt mistede fokus fra handlingen. |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Så er det med at nyde dennes sæsons Prison Break for FOX har svinget øksen over serien som altså slutter med sæson 4.
|
|
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Kan de ikke snart lade med overhovedet at producere serier mere.
|
|
![]() |
|
dj_jellyfelz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Ja de holder os pause nu i USA og så vender de tilbage med 4 eller 6 afsnit som er de sidste. derefter en ekstra udsendelse på 2 timer om prison break så vidt jeg har forstået ![]() |
|
Philips 47PFL9632D/10 Phillips SRU8015 Dali Ikon 7 Dali Vokal 2 Center Dali W2 Bag Audio Pro Evidence MKII Sub Samsung SMT-H3106PVR Harman Kardon AVR 630 Denon Pladespiller PS3 |
|
![]() |
|
![]() |
1. Du kan jo lade være med at se serier. 2. Nu har FOX jo ikke besluttet om der kommer 4 eller 6 afsnit mere, så de kan jo snildt bruge de 2 ekstra til at lave en ordentlig afslutning. |
|
|
|
![]() |
|
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
Synes ofte det virker som om de kører i det uendelige uden noget andet formål end at generere størst mulig indtægt. Den ene serie mere søgt end den anden. Fulgte med i starten af "Prison Break" men stod af da jeg blev træt af deres unuancerede skuespil og ansigtsudtryk. Dette link svinget øksen viser ganske godt de ansigtsudtryk jeg blev træt af Spoiler hvis man er meget bagud: Kunne da godt lige tænke mig at høre hvordan de formåede at få fanger, fangevogtere og agenter til at havne i det samme mellem-/sydamerikansk fængsel? |
|
![]() |
|
![]() |
Du skal ikke tænke så meget over det.. bare nyde serien Har en kammerat der også sætter spørgsmålstegn ved _alt_ der ikke lige er 100% logisk.. får fnat af det Synes samtlige personer spiller genialt og har aldrig set en federe serie.. der skal nok ikke så meget til, at tilfredsstille en jyde som mig |
|
![]() |
|
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
Desværre har du nok ret Hvordan havnede de alle i samme fængsel i Sydamerika kan det siges kort (måske på PM)? Er alligevel lidt nysgerrig. Tilføjelse: Men nogle serier må I vel også synes kan køre liiiiiiige lovligt langt uden et egentligt formål eller hvad?. Var der nogen der sagde "Glamour"? De konstante flashbacks i "Lost" virkede altså som irriterende fyld på mig. Redigeret af clausewitz - 15-Januar-2009 kl. 07:08 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |