|
|
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | ||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
|
2 dage endnu MVH |
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
|
Hvor kan du købe dem? syntes ikke jeg kan finde dem nogen steder. |
||
![]() |
||
Willum ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() |
|
Tror bare at han mener at serien vender tilbage på dansk tv i aften og at han så glæder sig til at de engang kommer med dk tekst. 4. sæson udkommer i øvrigt sidst i juli i USA, så de er på vej. |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
|
De kommer med DK-tekst på Blu-ray til oktober MVH |
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Man skal være opmærksom på at PB sæson 4 består af 24 afsnit. Kun 22 afsnit blev sendt på Fox, og sæson 4 DVD/BD udgivelsen i USA inkluderer kun disse 22 afsnit. Derudover er der lavet 2 ekstra afsnit, som ikke blev sendt på TV, men som kommer på en special DVD+BD udgivelse ultimo juli (så vidt jeg husker) i USA.
PB producenten lavede dog andre aftaler med TV stationer i andre lande, så Sky UK sendte de to ekstra afsnit i HDTV i umiddelbar forlængelse af de 22 normale afsnit. Jeg er ikke klar over om den danske BD udgave er 22 eller 24 afsnit. EDIT: jeg kan se at UK DVD udgivelsen på Amazon er alle 24 afsnit (incl The Final Break), og den er udgivet 6. juli dvs 14 dage før amerikanerne får de sidste 2 afsnit (officielt i hvert fald). Redigeret af JesperLund - 13-Juli-2009 kl. 17:10 |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |