|
Pro eller Air? |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay, så din Air er altså med 1.7GHz CPU, 8GB RAM og 256GB SSD. Av for den, 12k det er også en slat penge må jeg sige ![]() Men en lækker maskine!!! Nu så jeg bare at den Air med 128GB SSD er 800 kr. billigere i Elgiganten. Kan man der få den opgraderet med 4GB RAM ekstra, så bestille den hjem med 8GB RAM i alt, men stadig bevare den 800 kr. besparelse. Eller er det tilbud KUN for den maskine, som den er lige der med 4GB RAM, nogle der ved det? Jeg ved jeg bare kan tage over og spørge dem, men hvis nu nogle af jer ved det ![]() |
|
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
nej en AIR har ram påloddet på bundkortet - der er INGEN mulighed for at få opgraderet efterfølgende. (selvom jeg ved at der er nogle butikker der gør det udenom garantien for at kunne levere til nogle større kunder i DK, men vil ikke komme ind på hvem det er her, da det er meget uautoriseret.)
Alle "opgraderinger" er ikke noget du får i elgiganten. De skal lave en specialkonfig gennem apple og den bliver dermed specialbygget til dig, hvis de overhovedet tilbyder den slags tjenester- der tror jeg faktisk du skal enten i eblehuset eller humac eller bare tage den direkte på applestore) |
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
@ladiesman217: Hvorfor vil du egentlig have en pro eller air?
De ønsker du beskriver passer på det som jeg bruger min ipad til. Surf, facebook, itunes, film og billeder, det er det den er god til og så fylder den ikke meget og har den laveste vægt... :-) Selvfølgelig skrevet på min ipad og på et hotel i Skagen?... ;-) |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Det var da et underligt indlæg, men tak for det alligevel ![]() Hvorfor overhovedet sammenligne en iPad med en computer? Men her er bare lige et par få spørgsmål... Kan en iPad: - køre netbank med NemID? = Nej! - køre flash? = Nej! - brænde CD'er? = Nej! - styre iPhoto og iTunes lige så nemt som en computer? = Nej! = Jeg kan godt lide den måde jeg kan styre mine iPad(s), iPhone(s) og iPod(s) med fra iTunes. Det er bl.a. derfor... Edit. Men nyd dit ophold på Skagen. Jeg har næsten lige været oppe i vores feriehus, og der er dejligt efterårsvejr pt. ![]() Redigeret af ladiesman217 - 03-Oktober-2013 kl. 14:30 |
|
|
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Jeg opfattede at du mest skulle bruge den 'på farten' og du skrev at du havde en anden computer til de 'vilde' ting.
|
|
![]() |
|
Det er også korrekt. Men kan jeg sætte min iPhone eller iPad til en iPad for at smide de nye film eller musik ind på den igennem iTunes? Det bliver lidt svært :)
Så nej, jeg kan ikke nøjes med en iPad for så havde jeg brugt dem jeg allerede har :) Men tak for dit forslag. |
|
|
|
![]() |
|
Med hensyn til musik...
Den køber jeg ofte på ipad, og den ender ovre i itunes på min imac næste gang der synkroniseres. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |