|
Problem! Apple TV2 med XBMC |
Besvar ![]() |
Side <1234 24> |
Forfatter | |
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg prøver lige at spørge der hvor jeg selv fik tippet.
|
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
Fandme stort...
Har prøvet at google lidt, men alle siderne linker til samme url, som den du skriver...
|
|
![]() |
|
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
Ja, netop og der hvor jeg selv fik tippet - som iøvrigt er her, er budet at du nok skal prøve at vente og håbe på siden kommer op igen.
![]() |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
Ville være super at få op og køre igen... Så må jeg handbrake mine filer indtil videre...
Tak for hjælpen so far Jan...
![]() |
|
![]() |
|
Helt i orden.
Ærgerligt at linket ikke længere virker. For ca. en uge siden lavede jeg tricket og det hjalp rigtig meget. Inden da var XBMC nærmest ubrugelig synes jeg. Jeg kan nok ikke lade være med at tjekke om linket er oppe igen engang imellem og hvis det er så skriver jeg lige her igen.
![]() |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
Hov, jeg lige at der mangler et "ssh" i starten af første kommando. Ups. Nå, det gør vist ikke det helt store når den omtalte side er nede...
Redigeret af lunge - 17-Juni-2011 kl. 21:09 |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
Hej igen.
Det ser ud til at man kan hente den på MegaUpload Det har jeg nu gjort og lagt den i min Dropbox. Derfor burde du kunne lave tricket alligevel ved at at lave disse kommandoer: < ="utf-8">ssh root@192.168.x.x cd /private/var/tmp wget http://dl.dropbox.com/u/52367/20110516atv2.deb dpkg -i 20110516atv2.deb rm 20110516atv2.deb killall AppleTV Er vældig spændt på at høre om det virker. Redigeret af lunge - 17-Juni-2011 kl. 21:23 |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Hej lunge
Vil tilslutte mig Mads A, og rose for din hjælp vedr. XBMC og ATV2. Kan jeg lige stjæle tråden til et lille spørgsmål til dig. Hvilket skin bruger du i XBMC? Leder efter et der kører så smooth som muligt på ATV2.
|
|
Go outside, the graphics are amazing!
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Skalle06 og lunge, i ser vidst ud til at vide noget om Apple tv 2. Gen.
Min popcorn hour er stået af, og skal derfor have en ny box.. Jeg har i forvejen en iPad, iPhone og MacBook Pro, så er en ATV2 den bedste løsning eller skal man ud og se på f.eks. Den nye fra LG SMART TV UPGRADER? hvad er jeres syn på det? Kunne forestille mig at en ATV2 ville arbejde bedst sammen med de ting jeg har nu, men gør den sig godt med f.eks. Mkv filer? |
|
|
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Hejsa. Det lyder da til, at en ATV2 ville spille godt sammen med det du har nu. AirPlay mulighederne med iPhone/iPad er i hvert fald noget jeg bruger meget. XBMC på ATV2 er stadig i beta, men forbedrer sig hele tiden. MKV-filer kører fint, hvis de er i H.264 format. Jeg har haft problemer med store MKV-filer, der ikke var i H.264. Endvidere kan ATV2 kun outputte 720p indtil videre. Så hvis det betyder noget for dig, skal du overveje nøje. Men ATV2 er en billig, stille, lille og flot medieafspiller, og den bliver bedre og bedre, jo mere 3. parts udviklerne arbejder på mulighederne. Apple interfacet er som sædvanlig flot og smooth. Hvis vi bor i nærheden af hinanden er du velkommen til at komme forbi og tjekke det ud. Jeg bor i Brøndby.
|
|
|
|
![]() |
|
Jo tak. ![]() Mht skin så bruger jeg såmænd bare den der er standard. Jeg har slet ikke eksperimenteret med andre og kan også se at der vist også kun er en enkelt jeg kan få lov at installere. Måske kan man installere andre vha terminalkommandoer, men det har jeg ikke forsøgt mig med.
|
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
Jeg har eksperimenteret med forskellige skins, og bl.a. installeret vha Terminal. Mange af dem er ret flotte, men også meget grafiktunge - f.eks. Aeon Nox skinnet, som jeg er helt vild med. Er nok mere beregnet til fuldblods HTPC'er, så ATV2 kan have svært ved at følge med, og kører noget langsomt. Kører nu med PM3.HD skinnet, som er meget simpelt (og måske lidt grimt), men kører meget hurtigt på ATV2.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 24> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |