|
Problem! Apple TV2 med XBMC |
Besvar ![]() |
Side <12345 24> |
Forfatter | ||
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() YES! Så virker det fandme... De eneste filer der driller lidt er *.img filerne - men det kan jeg sagtens leve med, da det ikke drejer som om ret mange... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
|
En lille anbefaling er også at bruge ROWMOTE app'en til Jeres APTV... Gør det muligt at bruge Jeres iPhone/iPad som remote... Det kører over wifi og man skal dermed ikke pege så præcist mod APTV boksen...
Den kan sågar styre jeg Macbook...
|
||
![]() |
||
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
|
Jeps. Der er også XBMC Commander app'en, hvor du kan styre XBMC på ATV2. Med filmcovers og det hele.
|
||
Go outside, the graphics are amazing!
|
||
![]() |
||
|
Skalle giver dig helt ret... Glem ROWMOTE!
![]() |
||
![]() |
||
|
Har du andre guldkorn
|
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
|
Tak for dit svar skalle, jeg sender dig lige en pm i morgen når jeg er kommet hjem fra Spanien. Håber det er i orden ![]() |
||
|
||
![]() |
||
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
|
Hvor er det godt at høre. Så lykkedes det. ![]() Og der er tilsyneladende en ny version på vej - så er det jo bare at håbe på at *.img også duer. Hvad sker det iøvrigt hvis du omdøber *.img til *.iso. Hvad siger den så? For mig vil det ikke gøre nogen forskel, for jeg har også problemer med *.iso'erne. De hakker nemlig ...
|
||
Venlig hilsen
Jan |
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
|
Hvad er det at .img og .iso er helt præcist?
Men dejligt at se der er nogle herinde der kan assistere mig hvis/når jeg får en ATV2. Skalle, lunge og nu Mads A er udnævnt til mine hjælpere ![]() ![]() |
||
|
||
![]() |
||
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
|
Jo mange tak.
![]() .img og .iso er kan f.eks. være en image fil at af DVD. Altså en komplet billede af en DVD skive med menuer og det hele. .Iso eller .img filen kan man så f.eks. lægge på en netværksharddisk og gemme sine DVD'er af vejen.
Redigeret af lunge - 18-Juni-2011 kl. 14:51 |
||
Venlig hilsen
Jan |
||
![]() |
||
|
Ahh okay, dvs. man kan ikke rippe sine dvd'er ind på computeren og så spille dem igennem ATV2 (endnu) ???
Nu har jeg en MASSE .mkv filer på min computer som er x264 -vil jeg kunne afspille dem uden problemer over stream med kabel? At den ikke kan spytte signal ud i 1080p gør ikke så meget da jeg har et tv der ikke er fullHD, men kommer det med tiden at den kan tage 1080p? Nu er alle mine .mkv filer jo på min pc med win7, men kan den godt arbejde sammen med ATV2 også? Eller skal man overveje en anden medieafspiller? Tak ![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
Skalle hvordan får jeg covers på mine film i xbmc commander?
|
||
![]() |
||
|
Det burde bestemt ikke være noget problem at streame *.mkv filer fra din computer, men det kræver jo at ATV2 er jailbreaket og XBMC (eller Plex) er installeret.
Redigeret af lunge - 18-Juni-2011 kl. 15:21 |
||
Venlig hilsen
Jan |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 24> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |