|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Jeg har ikke problemet. Så længe jeg bruger samme computer, er jeg altid logget på.
Dog bliver jeg logget af, hvis jeg bruger en anden computer. Hvis jeg i den situation åbner tråde i tabs og først derefter logger på, kan jeg ikke besvare trådene i de åbne tabs uden at logge på igen i hver tab. Firefox 3.0.10 på Windows XP. Flash er installeret, men jeg bruger Flashblock og ser derfor ikke Flash-reklamerne. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Har præcis samme problem ![]() |
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Det betragter jeg nu ikke som et problem. Snarere en dum forglemmelse fra min side. Jeg synes ikke, at man kan forvente, at det skal fungere uden login i den situation. |
||
![]() |
||
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
![]() |
|
Jeg har fundet ud af, at jeg oftest (kun?) har problemet, hvis jeg går i forummet via recordere.dk/forum.
Hvis jeg derimod kommer ind via direkte link fra e-mail, så er jeg logget ind. Har lige prøvet det, hvor gik ind via recordere.dk/forum og jeg ikke var logget ind - så lukkede jeg fanebladet, og brugte link og så var jeg logget ind (altså uden at taste brugernavn og pw igen.) Prøv det, som workaround - og vent ellers tålmodigt på, at programmør-teamet (lyder lidt større end det er ![]() ![]() ...Ole -Som IKKE har mere forstand på forum-softwaren end resten af jer ![]() |
||
Moderator, recordere.dk
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det måtte jeg lige prøve, og jeg kan bekræfte din observation. Jeg er aldrig før stødt på problemet, fordi jeg altid går direkte til en søgeside med de tråde, jeg deltager i. |
||
![]() |
||
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
![]() |
|
Vil gerne prøve at lave lidt analyse på, hvorfor vi har det her problem på recordere.dk
Kan I ikke prøve at skrive: 1. Om I har problemer: 2. Hvilken browser I bruger: 3. Hvilket styresystem I bruger (Vista/XP/Mac/Ubuntu osv): 4. Hvilken antivirus I bruger: Jeg lover intet, jeg er mest nysgerrig for, om problemet relaterer sig til en bestemt konfiguration. ![]() ...Ole |
||
Moderator, recordere.dk
|
||
![]() |
||
![]() |
|
--- Og så starter jeg lige selv
![]() 1. Om I har problemer: Kun når jeg logger på direkte via recordere.dk/forum - ikke hvis jeg bruger e-mail links 2. Hvilken browser I bruger: Firefox 3.0.10 3. Hvilket styresystem I bruger (Vista/XP/Mac/Ubuntu osv): XP 4. Hvilken antivirus I bruger: AVG - "Pro" ...Ole |
||
Moderator, recordere.dk
|
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
|
Var det ikke bedre at fixe det her på siden i stedet? Cookies virker jo alle andre steder lige bortset fra herinde, så det må være her problemet opstår. HAr slettet alle cookies, alle temp filer og jeg ved ikke hvad, men ligemeget hvad, så er jeg logget ud når jeg kommer tilbage. Surfer jeg lidt rundt på siden, bliver jeg logget ind på et tidspunkt, men det virker aldrig i det jeg kommer ind. 1. Om I har problemer: Ja konstant 2. FireFox 3.0.10 3. Problemer både på Vista og Windows 7 4. Avast!. Men der er ingen forskel om det kører eller ej Redigeret af bibihest - 03-Juni-2009 kl. 15:13 |
||
![]() |
||
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
|
1. Om I har problemer: Ja, konstant |
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Venligst Søren Redigeret af Breddam - 03-Juni-2009 kl. 15:47 |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
|
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
1. Om I har problemer: Nej 2. Hvilken browser I bruger: IE 7 3. Hvilket styresystem I bruger: XP 4. Hvilken antivirus I bruger: Bullguard Har heller aldrig været nødt til at slette coocies. Er kun "smidt af" et par gange på over 2 år
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |