|
Problem med Oled |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Den havde jeg selv bedt om |
||||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Rigtigt fint at læse begge jeres kommentarer. At føle stor glæde over det man har købe er stort. |
||||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Gør det en del sjovere, når tusindvis af kroner er smidt i projektet. |
||||
MfedeN
Bruger Oprettet: 05-August-2016 Status: Offline Point: 108 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
4K HDR ser bare fantastisk ud på mit LG C7. Personligt er jeg vild med Life of Pi selvom den ikke er ægte 4K - og selvfølgelig Planet Earth!
Hvad er I andre vilde med af UHD-materiale?
|
||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Når vi taler egentlig UHD/4K så har jeg en del naturudsendelser, det er bare utrolig lækkert. UHD/HDR her har jeg ikke så meget, men Life of Pi, BBC Planet Earth 2 og Dunkirk er bare for mig rigtigt godt. Ikke alt for meget overdrevet lys.
Redigeret af Hother - 01-Marts-2018 kl. 20:18 |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
armani-thomas
Guld medlem Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nå nej det havde jeg lige glemt, ovenpå forvirringen omkring din udtalelse omkring sidste gen plasma. Din omtale af dit CX 800 var formentlig også bare en ups'er Redigeret af armani-thomas - 01-Marts-2018 kl. 21:17 |
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Sådan har mange det åbentlyst også med LCD......... Klaus |
||||
JesA
Guld medlem Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
- Konge kommentar
|
||||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
What he said - jetex hvordan syntes du dit A1 gør det ift b/c7? Hvis du har haft mulighed for at teste side om side? Fruen har givet grønt lys til 65 og kan nu godt lide A1 design |
||||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tillader mig,at svare lidt på denne - uden reel erfaring m side by side sammenligning .
Billed-performance forskellen er efter min bedste overbevisning så marginal, at den nærmest er ikke eksisterende . Og jeg er enig m konen, - A1 er designmæssigt en winner i hele 2017 markedet, sammen m LG E7 (-hvis de vel at mærke kan placeres på et møbel) . Skal de væghænges , så forsvinder meget af design magien. . Det der event taler lidt imod A1 er den nuværende udgave af android smart-tv .Og hvis man ekstern lyd, så bliver A1’s nytænkning på lyd dyr, uden mening . . . |
||||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tak for input Lennon. Vi har et Sonos 5.1 jeg gerne ville beholde, men så syntes jeg som dig meningen lidt forsvinder med A1. Det er absolut flotteste step de på et bord uden playbase eller andet under sig. Jeg har umiddelbart ikke set et A1 udstillet i min område, så jeg kender ikke lyden på A1. Kan man få ekstern subwoofer til det? |
||||
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg kiggede også på Sony A1, har tidligere været rigtig glad for sony, men synes ikke deres Android os virker klar. Lg web os får også noget tæske rundt omkring, primært manglende App, men det virker bare.
|
||||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |