|
Problem med Oled |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har b6 nu og ja webos syntes jeg er det bedste smart tv på markedet, men det er begrænset hvor meget jeg bruger det - så det er ikke det afgørende:) |
|||
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Samme for mig. Har min shield som media/youtube afspille. Og så Canal digital boks til tv, ja som fra i dag er skiftet med canal digitals nye Android boks så må vi se hvodan det virker.
Redigeret af 0leDK - 02-Marts-2018 kl. 21:47 |
|||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har set E7 og A1 side by side ( inden for 2 m afstand til hinanden ), og A1 er bare den tand bedre, der gør forskellen i beslutning. Når man betragter dem ganske tæt på, så virker LG billedet mere grumset / støjfyldt ( kald det marginalt, men dog synligt nok til, at det gjorde udslaget for mig ). Og til min overraskelse i butikken, kom det også fra sælgeren, at Sony’s billede stod bedre end LG’s ( de plejer jo ellers at fremhæve LG ). Redigeret af JeTex - 02-Marts-2018 kl. 21:52 |
|||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |