recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med Oled
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med Oled

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2018 kl. 21:41
Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

Jeg kiggede også på Sony A1, har tidligere været rigtig glad for sony, men synes ikke deres Android os virker klar. Lg web os får også noget tæske rundt omkring, primært manglende App, men det virker bare.


Jeg har b6 nu og ja webos syntes jeg er det bedste smart tv på markedet, men det er begrænset hvor meget jeg bruger det - så det er ikke det afgørende:)
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2018 kl. 21:46
Samme for mig. Har min shield som media/youtube afspille. Og så Canal digital boks til tv, ja som fra i dag er skiftet med canal digitals nye Android boks så må vi se hvodan det virker.

Redigeret af 0leDK - 02-Marts-2018 kl. 21:47
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2018 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Og det samme med Oled, er der nogle fejlfri paneler derude,. Eller også bemærker folk ikke billedfejl, fordi de ikke ved hvad de skal kigge efter.


Sådan har mange det åbentlyst også med LCD.........


Klaus



What he said - jetex hvordan syntes du dit A1 gør det ift b/c7? Hvis du har haft mulighed for at teste side om side?

Fruen har givet grønt lys til 65 og kan nu godt lide A1 design

Jeg har set E7 og A1 side by side ( inden for 2 m afstand til hinanden ), og A1 er bare den tand bedre, der gør forskellen i beslutning. Når man betragter dem ganske tæt på, så virker LG billedet mere grumset / støjfyldt ( kald det marginalt, men dog synligt nok til, at det gjorde udslaget for mig ). Og til min overraskelse i butikken, kom det også fra sælgeren, at Sony’s billede stod bedre end LG’s ( de plejer jo ellers at fremhæve LG ).


Redigeret af JeTex - 02-Marts-2018 kl. 21:52
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu