recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem Yousee boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblem Yousee boks

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Leviathan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-December-2005
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Emne: Problem Yousee boks
    Sendt: 16-Juni-2010 kl. 07:37
Hej,

Jeg har netop fået anskaffet mig Yousee boksen Samsung H-3126 og er egentlig generelt tilfreds med mange ting. Dog har jeg observeret et ret irriterende fænomen: Når jeg ser en kanal mere end ca 5-10 minutter, så går skærmen pludselig helt i grå, mens lyden stadig er der. Sådan bliver det ved, men trykker jeg på "channel up" så skifter den ikke op til næste kanal, men i stedet kommer billedet igen indtil der igen er gået 5-10 minutter og den går i grå igen.... Confused

Er dette et kendt fænomen? Jeg skal sige at boksen (indtil i morgen) er forbundet med scart til tv'et og at jeg har kørt seneste opdatering på boksen. Ved at Yousee af og til læser med på forummet, men alle indspark værdsættes.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2010 kl. 08:09
Oprindeligt skrevet af Leviathan Leviathan skrev:

Hej,

Jeg har netop fået anskaffet mig Yousee boksen Samsung H-3126 og er egentlig generelt tilfreds med mange ting. Dog har jeg observeret et ret irriterende fænomen: Når jeg ser en kanal mere end ca 5-10 minutter, så går skærmen pludselig helt i grå, mens lyden stadig er der. Sådan bliver det ved, men trykker jeg på "channel up" så skifter den ikke op til næste kanal, men i stedet kommer billedet igen indtil der igen er gået 5-10 minutter og den går i grå igen.... Confused

Er dette et kendt fænomen? Jeg skal sige at boksen (indtil i morgen) er forbundet med scart til tv'et og at jeg har kørt seneste opdatering på boksen. Ved at Yousee af og til læser med på forummet, men alle indspark værdsættes.
Du skal af med pauseskærmen sådan: Menu/indstillinger/personlige/visning - her kan du slå pauseskærmen fra.
Der er et forum på recordere.dk, der bærer navnet: "YouSee digital modtagere". Her kan du med fordel følge med i alt om din nye boks.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Leviathan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-December-2005
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2010 kl. 09:58
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af Leviathan Leviathan skrev:

Hej,

Du skal af med pauseskærmen sådan: Menu/indstillinger/personlige/visning - her kan du slå pauseskærmen fra.
Der er et forum på recordere.dk, der bærer navnet: "YouSee digital modtagere". Her kan du med fordel følge med i alt om din nye boks.
Takker for begge informationer! Big smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu