recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med lyd fra DR3 på Humax BXR-HD2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med lyd fra DR3 på Humax BXR-HD2

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 15:29
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det vil der naturligvis ikke være når det er PCM.

OK, men er det meningen, at man skal skifte fra Multikanal til Stereo på boksen, hver gang man vil se DR3 med lyd?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 15:33
Nej det er ikke meningen. Min står fast på multichannel lyd, og sender surround når udsendelsen har det, og stereo når udsendelsen har det. Men både under surround og stereo, står der DTS i displayet på reciever.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 15:33

Det kan jeg ikke forstille mig det er, der må være en fejl et sted, som andre skriver virker det fint hos dem, når det ikke gør hos dig, så kan det næsten kun tydes som en fejl ved modtageren.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Februar-2006
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 15:35
Tak for svarene. Jeg var i tvivl om, at det måske havde noget med DR´s signal at gøre.

Nu tager jeg boksen med ud til Elgiganten ved lejlighed og prøver at få den ombyttet.

Tak for hjælpen!
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 15:41

Hvis der er garanti på den, så får du den enten sendt til rep. eller får den ombyttet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 15:52
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det kan jeg ikke forstille mig det er, der må være en fejl et sted, som andre skriver virker det fint hos dem, når det ikke gør hos dig, så kan det næsten kun tydes som en fejl ved modtageren.

Ja eller en bug i softwaren.
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 1396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2013 kl. 08:30
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nej det er ikke meningen. Min står fast på multichannel lyd, og sender surround når udsendelsen har det, og stereo når udsendelsen har det. Men både under surround og stereo, står der DTS i displayet på reciever.

Mærkeligt at den viser DTS  ? - troede ikke der fandtes Humax-bokse, der transcoder HE-AAC  til DTS  - dem jeg kender transcoder udelukkende til DD . 
Min gamle Sagem boks transcoder til DTS.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu