|
Problemer med Netflix/HBO-apps til Samsung smart-t |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Windermere ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2015 kl. 16:38 |
Jeg har lige erhvervet mig et smart-tv af modellen UE40H5505.
Jeg kan ikke få hverken Netflix eller HBO til at virke ordentligt. Netflix: Appen starter op, men melder fejl, den vil ikke kontakte serverne (der er hul igennem til internettet). HBO: Når jeg starter en udsendelse, beder den my registrere enheden på Hbo-hjemmesiden. Det er nu sket, og den står som en af de godkendte enheder på HBO-hjemmesiden under brugerindstillinger. Næste gang jeg starter appen op på tv'et og starter et program, beder den mig om at registrere enheden igen!! Nogen der ved, hvad man kan gøre? vh. Thomas
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tjek om der er en opdatering på dit tv, der også opdaterer dine Apps. Noget tyder på at det er gamle apps som du forsøger at bruge og som ikke længere kan benyttes.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Windermere ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er up to date
|
|
![]() |
|
Windermere ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu virker HBO, Netflix siger stadig fejlkode 4-8
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder som det sædvanlige Samsung Smart Hub. Jeg har ikke en løsning på dit problem, men de er langt fra den eneste, der døjer med det.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19670 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det bedste du kan gøre er nok at tage det med ned i butikken og få dine penge igen.....
Klaus |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Se lige efter om det er seneste FW der er på TVet, det er ikke nødvendigvis den seneste der er på TV serveren, så find den på support siden. Husk lige at alle skærm indstillinger går på Factory Reset når der opdateres. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Windermere ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu virker Netflix pludselig! Spøjst, men tak for jeres input.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |