recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med YouSee app på LG TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med YouSee app på LG TV

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
mcdrift Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Maj-2019
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mcdrift Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2019 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Det kan hænge sammen med, at du ryger på forskellige dele af TDC/YouSees CDN, afhængigt af om du bruger fast eller mobil forbindelse.

Det kan selvfølgelig godt være.

Jeg prøvede lige at starte streamen fra min PC nu her, og så åbne "developer console" i Chrome, her fandt jeg nogle IP adresser, som der kontaktes.

Det samme gjorde jeg via. "cmd" hvor jeg skrev "netstats", her fik jeg en liste over IP'er, og mange af dem gik igen.

Har sendt det hele videre til Hiper, så må vi se om de kan teste noget ud fra det. Håber det er samme IP der bruges der som på fjernsynet.

Utroligt man skal hen og yde support til sig selv LOL


Redigeret af mcdrift - 07-Maj-2019 kl. 18:55
Til top
teleplus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér teleplus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2019 kl. 21:29
Jeg ved ikke om det var spurgt - men hvad med trådløs signal fra Hyper router til TV? Du har nævnt at du har testet trådløst via CBB?
Til top
mcdrift Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Maj-2019
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mcdrift Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2019 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af teleplus teleplus skrev:

Jeg ved ikke om det var spurgt - men hvad med trådløs signal fra Hyper router til TV? Du har nævnt at du har testet trådløst via CBB?

Jeg har forsøgt alle tænkelige måder Smile

WiFi og kablet, og begge samtidig endda. Forskellige kabler, skiftet WiFi frekvens og signal. Intet hjalp. Så snart det er fra mobilen, intet problem.
Til top
teleplus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér teleplus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2019 kl. 21:37
Jamen vi må konkludere at problemet er hos Hyper. Hvorfor ikke forsøge indgå en aftale med YouSee hvor prisen "nærmer" sig Hypers? Jeg er til dags dato stadig pisse irriteret over YouSee´s priser men det er til dags dato, stadig, det mest stabile forbindelse jeg har haft (og jeg har testet en del - både privat og via arbejdsgiver)
Til top
mcdrift Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Maj-2019
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mcdrift Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2019 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af teleplus teleplus skrev:

Jamen vi må konkludere at problemet er hos Hyper. Hvorfor ikke forsøge indgå en aftale med YouSee hvor prisen "nærmer" sig Hypers? Jeg er til dags dato stadig pisse irriteret over YouSee´s priser men det er til dags dato, stadig, det mest stabile forbindelse jeg har haft (og jeg har testet en del - både privat og via arbejdsgiver)

Jeg havde YouSee før jeg skiftede til Hiper, 120/10 til 249,- om måneden. 

Det virkede upåklageligt.

Men gigabit forbindelse fra Hiper til kun 300,- om måneden, var jeg bare nødt til at prøve.

Er blevet ret glad for hastigheden, men jeg bliver godt nok sat på prøve mht. deres håndtering af streaming.

Har haft Hiper nu i 6 måneder, og det har været sådan her siden jeg fik det. De kan ikke finde problemet, og "alt ser fint ud" fra deres side af.

Jeg kender ikke YouSee's priser lige pt., og jeg tvivler på, at jeg kan få min gamle rabat aftale igen desværre. Men det kan være de skal have et kald.
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2019 kl. 07:05
Jeg er en rigtig tilfreds kunde hos Kviknet.
De tilbyder en Inteno router, som jeg synes kører
rigtig stabilt. 
Derudover har de en rigtig god kundeservice. 
Måske du kan prøve at kigge nærmere på dem.




Redigeret af bas - 11-Maj-2019 kl. 07:08
Til top
mcdrift Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Maj-2019
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mcdrift Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2019 kl. 10:54
Oprindeligt skrevet af bas bas skrev:

Jeg er en rigtig tilfreds kunde hos Kviknet.
De tilbyder en Inteno router, som jeg synes kører
rigtig stabilt. 
Derudover har de en rigtig god kundeservice. 
Måske du kan prøve at kigge nærmere på dem.



Tak for tippet, men Dem kan jeg desværre ikke få her



Redigeret af mcdrift - 11-Maj-2019 kl. 10:54
Til top
teleplus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér teleplus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2019 kl. 11:02
En lille opdatering herfra - fik set Equliazier med Denzel Washington i går aftes (tror det var 3+) - kvaliteten svingede fra elendigt til perfekt - og det gjorde den hver 5-10 minutter. Noget irriterende. Har ikke oplevet så meget udfald før. Bare for sjovt - kørte speedtest.net fra Apple TV - fik 135/35 - så fejlen er bestemt ikke hos mig.
Til top
mcdrift Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Maj-2019
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mcdrift Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2019 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af teleplus teleplus skrev:

En lille opdatering herfra - fik set Equliazier med Denzel Washington i går aftes (tror det var 3+) - kvaliteten svingede fra elendigt til perfekt - og det gjorde den hver 5-10 minutter. Noget irriterende. Har ikke oplevet så meget udfald før. Bare for sjovt - kørte speedtest.net fra Apple TV - fik 135/35 - så fejlen er bestemt ikke hos mig.

Tak for opdateringen! Du var på YouSee net eller hvordan?
Til top
teleplus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér teleplus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2019 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af mcdrift mcdrift skrev:

Oprindeligt skrevet af teleplus teleplus skrev:

En lille opdatering herfra - fik set Equliazier med Denzel Washington i går aftes (tror det var 3+) - kvaliteten svingede fra elendigt til perfekt - og det gjorde den hver 5-10 minutter. Noget irriterende. Har ikke oplevet så meget udfald før. Bare for sjovt - kørte speedtest.net fra Apple TV - fik 135/35 - så fejlen er bestemt ikke hos mig.

Tak for opdateringen! Du var på YouSee net eller hvordan?


TDC Erhvervs ADSL, Netgear router R7000 (TDC router i bridge mode) - LG C7 og Apple TV 4 tilsluttet trådløst. Både LG YouSee app og Apple TV You See app havde udfald i går aftes.
Til top
mcdrift Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Maj-2019
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mcdrift Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2019 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af teleplus teleplus skrev:

TDC Erhvervs ADSL, Netgear router R7000 (TDC router i bridge mode) - LG C7 og Apple TV 4 tilsluttet trådløst. Både LG YouSee app og Apple TV You See app havde udfald i går aftes.

Okay, Tak. Då ved du hvad det er jeg oplever, mit er bare konstant næsten.

Kan det være deres platform der bare er dårlig, eller er jeg så uheldig at jeg går på en dårlig Yousee server?
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2019 kl. 07:44
Ellers er det måske værd at prøve med en Chromecast,
som det vist også er blevet foreslået. 
Hvis man vælger Chromecast Ultra, har man mulighed for
kablet netværk til Chromecasten.
Når jeg læser i Google Play butikken ser
det dog ud til, at der er problemer med
app'en bl.a. mht. Chromecast. 


Redigeret af bas - 12-Maj-2019 kl. 07:55
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu