recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Profiber m/ Tilgin router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Profiber m/ Tilgin router

 Besvar Besvar Side  123 22>
Forfatter
Besked
koxxxx Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér koxxxx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Profiber m/ Tilgin router
    Sendt: 26-November-2009 kl. 20:41
Hej venner

Nå, for jer som er interesseret i den nye Tilgin router fra Profiber, kan jeg oplyse, at der bliver kørt test hos private i øjeblikket. Jeg er selv blevet "udvalgt" til at få den installeret, så jeg er mega spændt på om den kører optimalt. Men det er jeg nu ikke i tvivl om, da Pofiber højst sansynligt ikke vil lave den samme bummert igen, som med de foregående routere :)

Jeg får den sat op på mandag kl. 08:00. Ja der kommer rent faktisk en tekniker for at sætte den til :)

Jeg skal nok melde tilbage med info når den kører.

Mvh
koxxxx
Philips 52PFL9632D
Panasonic BD55
Onkyo TX-SR706
Focal 4xSib, 1xSib XL, Cub 2
TviX HD M-6500A + PCH C-200
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MJ (udmeldt) Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2009 kl. 20:55
Øj hvor spændende... (jeg er ikke sarkastisk!).

Men synes godt nok det er ringe at de reklamerer med at IPTV og Internet ikke berører hinanden når de udemærket er klar over, at det netop gør.

Venter spændt på, forhåbenligt, gode tilbagemeldinger! :D
Til top
koxxxx Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér koxxxx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2009 kl. 21:01
Kan godt forstå dig, har selv har MANGE problemer med hastigheden vs. IPTV hakken. Skiftede til DIR-655 + ATA adapter til telefoni og nu kører det fint. Men glæder mig til at få "rigtig" løsning.
Philips 52PFL9632D
Panasonic BD55
Onkyo TX-SR706
Focal 4xSib, 1xSib XL, Cub 2
TviX HD M-6500A + PCH C-200
Til top
Parabolen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Parabolen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2009 kl. 21:52
Oprindeligt skrevet af koxxxx koxxxx skrev:

Hej venner

Nå, for jer som er interesseret i den nye Tilgin router fra Profiber, kan jeg oplyse, at der bliver kørt test hos private i øjeblikket. Jeg er selv blevet "udvalgt" til at få den installeret, så jeg er mega spændt på om den kører optimalt. Men det er jeg nu ikke i tvivl om, da Pofiber højst sansynligt ikke vil lave den samme bummert igen, som med de foregående routere :)

Jeg får den sat op på mandag kl. 08:00. Ja der kommer rent faktisk en tekniker for at sætte den til :)

Jeg skal nok melde tilbage med info når den kører.

Mvh
koxxxx
Jeg ser også frem til at høre mere da jeg først forventer at tilgå fiberpakken når problemet med Tilginboks og router er løst.
 
Ser frem til at høre nærmere.
/Erik
Til top
dvidebaek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dvidebaek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 01:15
Venter spændt på at høre om dine erfaringer med den nye tilgin router
Til top
Tine M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-April-2008
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tine M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 22:11
Confused Skidt tegn, at manden ikke har været på en uge nu.
Jeg tror bare, jeg beholder min nuværende router. Stern Smile
Til top
FasTrak Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FasTrak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2009 kl. 17:43
Er det den her router der bliver testet? http://www.tilgin.com/Products/Ethernet-access/HG152033/
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2009 kl. 10:30
Efter hvad jeg ved så hedder den HG1311
Til top
FasTrak Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FasTrak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2009 kl. 15:15

Okay men er det ikke kun HG 1351 og HG 1358 der er en gigabit router?

Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2009 kl. 15:18
Fas jo HG1311 er kun 100/100Mbit og Wireless G, hvor i mod 1351 er Gbit wan 7 x 100mbit lan og Wireless N
Til top
FasTrak Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FasTrak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2009 kl. 15:31
Ozzy det vil så sige at tilgin routeren ikke er beder end linksys WRP 400? hvorfor vil de så teste en ny?
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2009 kl. 15:48
Jeg har set den i test, og den klare tingen meget meget bedre end linksys routeren gør.
 
den klare nemt 3 tv bokse, 2 HD + 1 SD kanal, og 50Mbit, så selv om det er en 100MBit router så klare den det fuldt ud. Thumbs Up
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 22>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu