recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Profiber m/ Tilgin router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Profiber m/ Tilgin router

 Besvar Besvar Side  <1234 22>
Forfatter
Besked
FasTrak Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FasTrak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2009 kl. 16:19
Lyder super glæder mig til at høre hvad koxxxx synes om den.
Til top
b0nde Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér b0nde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2009 kl. 19:28
Oprindeligt skrevet af FasTrak FasTrak skrev:

Ozzy det vil så sige at tilgin routeren ikke er beder end linksys WRP 400? hvorfor vil de så teste en ny?


Lad være med at blive snydt af "gigabit" betegnelsen. Du vil alligevel ikke foreløbig kunne maxe det ud alligevel.

Nu har jeg ikke selv Profiber, men problemet med de gamle routere har helt sikkert været for lidt processor-kraft i routeren. Det kræver regnekraft at route 50Mb/s fuld duplex, og måske samtidig også et IPTV-signal. Du skal op i en vis prisklasse for at have sikret dig nok power, noget som Profiber åbenbart har sparet på, da de sikkert har tænkt at ingen dog kunne finde på at have 50/50 alligevel. :P

Håber de tager disse erfaringer med over i det nye "fælles selskab".
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MJ (udmeldt) Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2009 kl. 19:31
Det er også et problem med "sølle" 15/15, så det er ikke kun på de hurtigste forbindelser.
Til top
Woodman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-December-2009
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2009 kl. 20:24
Kan denne router fra D-link ikke bruges?? http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=D-Link+DVG-5802S+Wireless+N+Gigabit+Multimedia+VoIP+Gateway+&pid=511366 Har jo det hele.
Er træt af den profiber router ,da den skal resettes hver anden dag.
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MJ (udmeldt) Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2009 kl. 20:25
Hrm.. min har kørt i 4 uger nu uden at få taget strømmen eller anden reset - hvorfor resetter I ? (altså hvad retter det af fejl).
Til top
Woodman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-December-2009
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2009 kl. 20:29
Den falder i hastighed.Dag for dag.
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MJ (udmeldt) Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2009 kl. 20:33
Træls :-( Det problem har jeg heldigvis ikke, men min chef snakker om samme problem med hans. Han har også 15/15 ligesom jeg.

Kan det være firmware relateret?
Til top
Woodman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-December-2009
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2009 kl. 22:11

Ved ikke om det er noget med den firmware i den router som jeg køre med nu.Har en anden router liggende som lave næste de samme fejl(her går det ud over telefonen)

Glædere mig meget til profiber får styr på det.  
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2009 kl. 08:51

Det jeg ved er at det er software relateret og derfor render man ind i de problemer.

Men mon ikke de får fikset det hos profiber.
Til top
FasTrak Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FasTrak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2009 kl. 16:30

Er der flere her inde der har fået lov til at teste den nye router?

Til top
VaNGoGO Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-November-2009
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VaNGoGO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2009 kl. 16:48
Jeg har lige haft en email udveksling med profiber.

Der fik jeg lovning på en ny router i starten af januar. Så mon ikke at de ruller den ud til alle på det tidspunkt
Til top
FasTrak Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FasTrak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2009 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af VaNGoGO VaNGoGO skrev:

Jeg har lige haft en email udveksling med profiber.

Der fik jeg lovning på en ny router i starten af januar. Så mon ikke at de ruller den ud til alle på det tidspunkt
  Tror du ikke kun det er alle dem der brokker sig over den der får en ny?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 22>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu