|
Profiber m/ Tilgin router |
Besvar | Side <1234 22> |
Forfatter | |
FasTrak
Bruger Oprettet: 17-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder super glæder mig til at høre hvad koxxxx synes om den.
|
|
b0nde
Junior bruger Oprettet: 17-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lad være med at blive snydt af "gigabit" betegnelsen. Du vil alligevel ikke foreløbig kunne maxe det ud alligevel. Nu har jeg ikke selv Profiber, men problemet med de gamle routere har helt sikkert været for lidt processor-kraft i routeren. Det kræver regnekraft at route 50Mb/s fuld duplex, og måske samtidig også et IPTV-signal. Du skal op i en vis prisklasse for at have sikret dig nok power, noget som Profiber åbenbart har sparet på, da de sikkert har tænkt at ingen dog kunne finde på at have 50/50 alligevel. :P Håber de tager disse erfaringer med over i det nye "fælles selskab". |
|
MJ (udmeldt)
-- Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er også et problem med "sølle" 15/15, så det er ikke kun på de hurtigste forbindelser.
|
|
Woodman
Ny bruger Oprettet: 08-December-2009 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan denne router fra D-link ikke bruges?? http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=D-Link+DVG-5802S+Wireless+N+Gigabit+Multimedia+VoIP+Gateway+&pid=511366 Har jo det hele.
Er træt af den profiber router ,da den skal resettes hver anden dag.
|
|
MJ (udmeldt)
Funktioner
Tak(0)
|
Hrm.. min har kørt i 4 uger nu uden at få taget strømmen eller anden reset - hvorfor resetter I ? (altså hvad retter det af fejl).
|
|
Woodman
Funktioner
Tak(0)
|
Den falder i hastighed.Dag for dag.
|
|
MJ (udmeldt)
Funktioner
Tak(0)
|
Træls :-( Det problem har jeg heldigvis ikke, men min chef snakker om samme problem med hans. Han har også 15/15 ligesom jeg.
Kan det være firmware relateret? |
|
Woodman
Funktioner
Tak(0)
|
Ved ikke om det er noget med den firmware i den router som jeg køre med nu.Har en anden router liggende som lave næste de samme fejl(her går det ud over telefonen) Glædere mig meget til profiber får styr på det.
|
|
Ozzy
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det jeg ved er at det er software relateret og derfor render man ind i de problemer. Men mon ikke de får fikset det hos profiber.
|
|
FasTrak
Funktioner
Tak(0)
|
Er der flere her inde der har fået lov til at teste den nye router? |
|
VaNGoGO
Junior bruger Oprettet: 26-November-2009 Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige haft en email udveksling med profiber.
Der fik jeg lovning på en ny router i starten af januar. Så mon ikke at de ruller den ud til alle på det tidspunkt |
|
FasTrak
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Besvar | Side <1234 22> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |