|
Profiber m/ Tilgin router |
Besvar | Side <1 19202122> |
Forfatter | ||||
Fritsen
Ny bruger Oprettet: 25-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja, tilgin'en log'er alt hvad der sker. Det lader desværre ikke til at det kan slås fra :/
QoS er allerede slået fra ved mig, så det er i hvert fald ikke det der giver problemer i spil. Vil dog slet ikke afvise at det er det der får den til at genstarte ved hård belastning - giver jo mening, hård belastning = mere brug for QoS. |
||||
Fritsen
Ny bruger Oprettet: 25-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Okay, lige en update ang. mit problem i spil. Jeg synes jeg havde testet alt det sandsynlige: Kabler, anden PC, ny opsætning, fjerne switche, fjerne andre enheder på netværket osv. osv., men så testede jeg lige noget usandsynligt.
Det lader til at vores spil fungerer problemfrit over trådløst net, mens de konsekvent mister forbindelse hvert 5. minut over kabel. Har efterprøvet det på 3 maskiner nu, men synes virkeligt det er mystisk. Kan det ske, at problemerne med online spil også kan ledes tilbage til problemet med loopback, som andre omtaler her i tråden? |
||||
FasTrak
Bruger Oprettet: 17-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
lvbi
Ny bruger Oprettet: 08-November-2010 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hejsa,
Jeg så lige dette indlæg, og jeg har Problemer med at finde hvor i Tilgin Routeren man kan ændre Chanel.
Kunne du guide mig til det Ozzy?
|
||||
Ozzy
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Yes du skal ind i wireless - setup som du finder over til venstre, under Wireless. Derinde kan du ændre hvad kanal du vil benytte mv. |
||||
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
||||
lvbi
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hej igen,
Tak for det hurtige svar.
Jeg havde forventet at det skulle være her, men syntes ikke der er noget med Channel:
Mvh
Lasse I.
|
||||
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tryk WIRELESS i menu bar'en og derefter ude til venstre under PHY - tryk setup. Så har du channel nederst i billedet i rullemenuen: Administrative.
|
||||
/Peter
|
||||
lvbi
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tadaaaa!
TAKKER :-)
Den havde jeg sku misset
Mvh
Lasse I.
|
||||
rodding
Bruger Oprettet: 21-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Er der nogen som har brugt USB-stikket bagpå nu ? Sætter man et memory-stick i, lyser det fint op sammen med USB-lampen på forsiden af routeren, men jeg kan bare ikke se det på netværket ? |
||||
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tror kun at USB stikket er beregnet til at lave firmware updates, og ikke som netværksharddisk. Men måske OZZY kan be/afkræfte dette.
|
||||
/Peter
|
||||
rodding
Bruger Oprettet: 21-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
OK, men på andre Tilgin modeller står det som muligt i manualen .
|
||||
Panasonic TH-37PV60E
Sony RDR-HX710B Samsung BD-D8200N Motorola "Zaptor" Pioneer VSX-1025-K Pioneer PL-500X B&W XT2 B&W PV1 |
||||
Ozzy
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
USB porten er ikke aktiv selv om den lyser i front på din router. Efter hvad jeg ved, så skulle man kunne bruge til den forskellige ting som Tilgin selv skriver på deres hjemmeside. Men jeg har aldrig kunne få det til at fungere. |
||||
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
||||
Besvar | Side <1 19202122> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |