|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||||||
styker ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|||||
Så er det mere officielt.
Og fra 1 juni skulle alle de kanaler man har i Family Mix pakken blive tilgængelige som DVB-C signaler,
Bare lidt mere træls at prisen stiger på CD family Mix, ligesom CDs priser på sat.
|
||||||
![]() |
||||||
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
![]() |
|||||
Det står der også i det brev jeg fik Fra Profiber. Men læser man efter hvad der står på hjemmesiden er det kun de kanaler man har i Kabeltvpakken altså dem som man har analog nu .
Redigeret af janbau - 01-Maj-2010 kl. 16:41 |
||||||
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
||||||
![]() |
||||||
binderup ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|||||
Ja så det ser desværre ud til at man stadig er nødt til at have IP boksen for at kunne se Discovery HD mv.
|
||||||
![]() |
||||||
styker ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|||||
Ikke iflg det brev de har sendt ud ifbm med varsling af prisstigning.
Der står:
Fra den 1 juni 2010 kan du se alle dine TVkanaler i Family Mix digitalt uden brug af TVboks, hvis dit fladskærms-tv har indbygget DVB-C tuner.
Og det går jeg ud fra er alle de kanaler der er nævnt her plus de 2 gratis mix kanaler
|
||||||
![]() |
||||||
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
![]() |
|||||
Sådan læser jeg det også i det brev som jeg har fået fra Profiber . Og der står også i brevet at man vil kunne se alle kampe i Fuld Hd , som bekendt kommer Canal 9 og Tv 2 mede Hd udgaver igennem Canal digital .
Dette står dog ikke under Ip Tv men den må jo være god nok da Profiber skriver det i Brevet .
På Canal Digitals Hjemmeside som er bedre opdateret end Profibers er den nye pakkestruktur nævnt med de nye priser .
Positivt er det dog at selv om Family Mix stiger som alle andre steder !! Falder prisen på Hd Pakken til 49 kr måned ( før 100 KR ) og så er Eurosport Hd Kommet i pakken . Så nu synes jeg faktisk at den pakke bliver atraktiv .
Nu mangler der stadig bare Tv 3 Tv3 + Tv Puls Tv 2 Sport kommer i Family Mix Pakken som den er det hos dem som har kabeltv igennem en antenneforening .
Redigeret af janbau - 01-Maj-2010 kl. 17:01 |
||||||
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
||||||
![]() |
||||||
binderup ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|||||
Ja hvis de havde pakken som antenneforeningener har så ville det være perfekt.
|
||||||
![]() |
||||||
eichmeier ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() |
|||||
det er kun de kanaler der i dag sendes analogt der vil blive sendt via DVB-c dem der modtages med boksen vil fortsat kun kunne ses med boks.
se svar fra profiber nedenfor < ="-" ="text/; =utf-8">< name="ProgId" ="Word.">< name="Generator" ="Microsoft Word 12">< name="Originator" ="Microsoft Word 12"> Tak for din henvendelse. Det er desværre kun de analoge kanaler,
som også sendes digitalt, det betyder, at HD kanaler, BBC kanalerne m. fl. Dem
kan du stadig kun se via vores IP-TV-boks. Men det digitale DVB-C signal sendes
parallelt via de alm. Antennekabler, det er korekt, men kun med det samme
kanaler som du allerede har analogt. Jeg beklager, at formuleringen i
vores brev ikke er helt tydelig. Med venlig hilsen Profiber kundecenter Morten D. Madsen Kunderådgiver |
||||||
![]() |
||||||
Mike Jensen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|||||
Det er de analoge kanaler + DR HD som er tilgængelige via DVB-C.
|
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |