Hmm, det er altså ikke imponerende.
Inden jeg kørte til NRGI's kundeservice, var jeg ved at kigge efter, hvad jeg egentlig giver for tingene i dag.
Det kan jeg overhovedet ikke finde information om på nrgifibernet.dk, - der linkes jo direkte til waoo's sider.
Fandt så oplysningerne på min regning, fandt også et brev, at Canal Digital Family Mix skulle være steget fra 259 til 289,- fra den 1. juni 2011. Den prisstigning var så ikke lige slået igennem endnu på min sidste regning. Godt nok er det til min fordel, men det er da noget sjusk!
Nå, jeg kørte ned og forelagde damen mine synspunkter;
- at jeg var træt af at føle mig som en 2. rangs-kunde, hvor mine muligheder blev begrænsede, nu sidst hvor vi mistede "Start Forfra", og adgang til DR's arkiv "DRNU".
- at jeg var træt af at jeg selv skulle henvende mig for at blive konverteret om, de kunne godt tilgodese deres gamle Profiber-kunder med et godt konverteringstilbud, så vi alle "blev lige" og havde samme muligheder.
- at jeg var træt af, at jeg selv måtte skrive til movieurope.com for at finde ud af, at deres samarbejde med NRGI/Profiber VAR udløbet...
Det skulle så ha' stået med småt i bunden af et brev, NRGI havde sendt ud tidligere.
Har kigget alt igennem, kan ikke finde det. Gemmer ellers ALT.
Hendes svar på alle mine "anklager" var så, at hun beklagede meget, at det havde været en voldsom stor opgave at få 15 forsyningsselskaber til at køre på samme platform. Nogle kunder havde f.eks. ikke fået en regning i næsten et år, fordi man vidste at den ville indeholde forkerte tal, og når man vidste det, måtte man ikke sende dem ud, så jeg var heldig (!) at have fået min.
Jeg spurgte så, mht. at blive Waoo kunde, - når jeg kiggede på deres kampagne pakker, så var der jo nogle specielle kampagnepriser, som så ikke galt, hvis man havde fået leveret fiber-tv, og fiber-internet indenfor de sidste 6 måner? Det var korrekt, men det var ikke det, der skulle skille os ad, hvis jeg ville skifte.
Jeg valgte så at skifte, for jeg gider ikke længere være 2-rangs kunde.
Det ville koste mig ca. kr. 75 mere pr. md. Jeg får ikke flere kanaler ud af det, men får Start forfra og DRNU tilbage, og så får jeg vel Waoo-information, når der er nyt, og ikke NRGI-information.
Den opsætning, jeg har, passede så ikke ind i en pakke, så der var ikke nogle kampagne-penge sparet, tværtimod træder prisstigningen på Canal Digital nu i kraft, så jeg får lov at betale lidt mere dér.
Konklusion;
Jeg er træt at det roderi, og vil nok se mig om efter noget andet, eneste ulempe; - at jeg næsten ikke orker at skulle programmere min Logitech Harmony om! :-/
Hilsen
Tine
Redigeret af Tine M. - 07-Oktober-2011 kl. 15:12