|
Program til PC så dem kan optage HD video |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
virtualdub er et ganske udmærket program, og særdeles gratis. http://www.videohelp.com/software/Virtualdub
Ellers er der en hulens masse underlige programmer via videohelp.com |
|
![]() |
|
mondeo93 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
Takker. Vil lige se nærmere på de tilsendte link
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det program der bruges, skal jo også have mulighed for at hente fra extern kilde,og ikke kun importere fra HDD. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
mondeo93 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
H
Redigeret af mondeo93 - 01-Juni-2015 kl. 14:37 |
|
![]() |
|
Hej igen
He he programmet skriver delvis på Japansk hvordan ændre man det, jeg kan ikke lige se mig ud af det ? Redigeret af mondeo93 - 01-Juni-2015 kl. 14:48 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det kan der om muligt først svares på når det vides hvilket der bruges. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Hej igen
Problemet er løst, kameraet var ikke sat til HD i DV i udgangen Jeg har prøvet Sony´s play memories home. Det fungere fint med HD, bortset fra, at programmet optager på en underlig måde, det deler optagelsen op i en masse afsnit, hvordan får jeg den til at holde op med det ?? og kun optage ud i et indtil jeg stopper kameraet ? Iøvrigt movie maker kan ikke optage i HD Hilsen Ulrik
Redigeret af mondeo93 - 04-Juni-2015 kl. 08:51 |
|
![]() |
|
poul-r ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
Du beder programmet om at samle optagelserne pr. dag.
Det sker når du sætter menuen op, så får du et menupunkt pr. dag. |
|
![]() |
|
Pr dag ? mener du pr gang ?
Optagelserne skulle helst gerne blive som man starte og afslutter dem Så står optage menuen på japansk, kan ikke ændre det til engelsk nogle steder :-)
Redigeret af mondeo93 - 04-Juni-2015 kl. 17:37 |
|
![]() |
|
Det er helt normalt, at et sådan program ligger en deling ind der svarer til de sekvenser som kameraet har optaget. Det letter jo redigering betydeligt, i stedet for at det er en lang fil, som der hele tiden skal arbejdes med, det er alt for besværligt. |
|
|
|
![]() |
|
Jo men jeg forstår ikke hvorfor programmet vælger visse afsnit ud, i det her tilfælde har kameraet kørt uafbrudt i en time på hver af de tre bånd uden at være stoppet og samlet er optagelserne måske delt op ca 40 gange. Det er det der virker mærkeligt
|
|
![]() |
|
Virtuael dub kan tilsyneladende ikke hentes mere
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |