recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projector sammenligning.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Projector sammenligning.

Besvar Besvar Side  <1 789
Forfatter
Besked
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2013 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af dpny dpny skrev:

Oprindeligt skrevet af stridsvognen stridsvognen skrev:

Jeg har det lidt svært når nogle vil lege med men ikke yde. 

Nu må du sku da styre dig... Confused

Skal prøve..

Hvis du har noget du gerne vil demonstrere eller vise så er du velkommen, ellers kan vi ævle kævle pr PB.

Jeg har fra trådens start efterspurgt folk der vil poste billeder.
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2013 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Når jeg ser tæt på de felter kan man god se at dem med de tynde streger hvid ikke giver så meget lys som de brede.
Kan det ikke tænkes at det er lavet for at få de sorte streger sorte og ikke lidt lys i de sorte.
På et rigtigt billede har det vel ikke praktisk betydning da man jo ikke har det der. Altså tynde streger sort hvid.

Du har i praktis ofte siturationer hvor du vil kunne se stor forskel på om du har fuld dynamik spænd, og farvekorekt gengivelse ved høj opløsning, det er lidt svært at ilustrere, optimalt skal du måske lege med DLP for at få et indtryk.

Men der er så andre ting de ikke gør optimalt.

Det er ingen hemmelighed at jeg foretrækker CRT, det passer til mine preferencer.

Men som vi alle har forskellig smag er der ikke noget der er rigtigt for alle, og slet ikke da der ikke findes en perfekt projektor.

Så tråden er i grove træk for at gøre opmærksom på et område ingen taler om, og de færeste er opmærksomme på når de handler projektor.

Markedsføring og anmeldelser har for det meste ikke tid og lyst til at nævne andet end det positive.

Så er der en tendens til at forbrugere gerne vil lukke øjnene, og ikke ønsker at bidrage til at ilustere deres egne maskiners begrænsninger, men tværtimod forsøger at forsvare eller finde undskyldninger.

Så det kan godt være lidt svært at samle billeder eller andre former for dokumentation.

Bare se hvordan markedsføringen skupper på med 4K. Uden vi har en standard eller et medie.

Og de fleste forbrugere sluger der råt uden tøven.

Redigeret af stridsvognen - 22-December-2013 kl. 20:20
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 16:48
SONY VW1000ES

1080P opscaleret til 4K
Til top

Besvar Besvar Side  <1 789

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu