|
Projektor blinker |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hold nu op jeg er en glad mand i dag.
Gik ind på min Denon og slog monitor 1 fra under HDMI indstillinger og alt virker nu som det skal. Ingen handskae problemer mere. Ingen kabler der skal skiftes eller noget. Ingen projektor der står op blinker mere. Der skal godt nok ses en del film i hjemmebioen de næste 3 mørke måneder. Tak for at pege mig i den rigtige retning så jeg kunne få løst dette. God weekend
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
Fedt! Godt at høre det virker
|
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
Samme løsning jeg brugte på min Denon X4300. Der må være noget der driller HDMI output portene hvis begge er aktiveret, men ved at slukke den inaktive så fungerer det.
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Det er så nu er megairriterende er at når jeg så skal bruge surroundsound recieveren med tv'et så skal jeg inden jeg lukker projektroen ned huske at gå ind i denon HDMI menuen og aktivere hmdi out port 1 igen.......
|
|
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
Bare en tanke:
Hvad med at købe en HDMI switch, så du kun benytter én HDMI-udgang ad gangen, og så vælger på switchen, hvor den skal dirigeres hen? |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5070 |
Det er måske ligefrem en fordel med en surround reciever med kun en hdmi udgang, de er også billigere
![]() |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Ja jeg må nok sætte en switch på men det virker bare så dumt nå nu jwg har en reciever med 2x hdmi out...... Så plat.
Hvilken HDMI Swich anbefaler i?
|
|
|
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
Jeg kører en macro med min Logitech Harmony remote som sender en strøm af kommandoer til at foretage denne switching. Det fungerer fint, men er enig i at det er irriterende at det skal gøres.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |