|
Projektor er skæv |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja ja, men alternativet er hvad?
|
|
u2pia
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan du vel justere dig ud af ?
En projektor kan jo normalt både stå 'nede' og skyde 'op' eller hænge 'oppe' og skyde 'ned', eller et eller andet sted imellem. Det indstiller man jo i menuen.
Hvis din projektor er indstillet til at stå 'nede' og skyde 'op' så giver det jo god mening at du skal vende den på hovedet, men det burde stadig være muligt at vende rigtigt, selvom den er placeret højt.
Synes iøvrigt at løsningen som Pony65 er kommet med, er den helt rigtige, så har du også adgang til knapperne på projektoren.
|
|
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
brug undersiden af hylden som loft som u2pia så fint har illustreret.
Jeg r kker på du kommer til for at du bruger lidt ekstra tid på at lave det ordentigt
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det jeg mener med at bore nogle huller i pladen. Mål ud og bor huller i pladen så de passer med hullerne i projektor til fastgørelse.
Og monter den med skruer igennem pladen Håber det kan ses hvad jeg mener
Redigeret af Pony65 - 11-Oktober-2012 kl. 10:57 |
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke med den pågældende projektor nej. |
|
IrmaN
Bruger Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej alle
tak for de mange gode forslag - tror jeg skal i gang med at bore huller i pladen :-)
|
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Post nogle billeder når du er færdig.
NB. husk at fastgøre ledninger, er de løse som det ser ud nu, kan der blive rykket i dem med ødelagte stik til følge. Eller projektor kan falde ned
|
|
IrmaN
Bruger Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jup, det er planen at der skal kabelskjuler på når det hele er faldet på plads
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |