|
Projektor- og lærredvalg |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Faurholdt
Bruger Oprettet: 20-Juni-2012 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 70 |
Funktioner
Tak(0)
|
Willads du skriver at det ikke gik helt gnidningsløst at bestille hos platinum147, jeg kan ikke rigtigt finde tråden du har skrevet om det i, hvad var problemet? Tror du det er sikkert at jeg bestiller der? Lærrederne ser billige ud der
Tak for hjælp til valg af projektor .
Redigeret af Faurholdt - 02-Juli-2013 kl. 23:26 |
|
Ny hjemmebiograf, bugdet: ikke så meget.
|
|
Willads
Super bruger Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 444 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg startede en tråd der hed " "Hej Alle! Jeg købte i januar 2013 et 120" mat hvidt motorlærred fra Platinum147 fra Ebay. Oplevelsen har været blandet. Nedenstående er blot til info og skal ikke ses som mit forsøg på at skræmme nogen væk . Det første lærred jeg fik (ca 155 pund inkl. fragt) var rimeligt bulet. Det skæmmer efter min mening (resten af familien synes jeg er tosset) specielt ved panoreringer. Jeg tog billeder af lærredet og sendt til platinum som gav mig ret i at det var mere end man kunne forvente og han ville sende et nyt men jeg skulle lige undersøge hvad fragten ville koste (det var ham der skulle betale). Det koster en bondegård at sende så lang en pakke retur til England så vi blev enige om at han sendte mig et nyt lærred til reduceret pris på 65 pund (25 pund +40 pund i fragt). Nå så stod jeg med 2 lærreder hvoraf det ene buler lidt for meget efter min smag. Jeg satte det nye lærred op og da jeg trykker på knappen og det skal rulle ned kan jeg høre motoren kører men lærredet bliver i kassetten !! Så prøver jeg manuelt at "løsne" lærredet og bum så ruller det hele vejen ned uden modstand, og kan ikke rulle op igen (på anden måde en med fingrene !!) Så skriver jeg til Platinum og nu bliver hans tone i svarene lidt skarpere og jeg føler jeg skal passe på han ikke bare holder op med at svare og så står jeg der med to lærreder der ikke er i orden. Nå men han skriver at jeg selv skal skille lærredet ad og forsøge at udbedre problemet. Tro det eller ej, det lykkedes at få lærredet til at køre op og ned, MEN det kører slet ikke ordentligt. Det kører i hak og hele kassetten vrider sig. Jeg skriver til Platinum igen og han vil sende mig en reservedel jeg kan udskifte. Nu synes jeg at ham strammer den og jeg skriver at det har jeg ikke de tekniske færdigheder til og han sørge for at jeg kan sende lærredet retur og så kan han sende mig et nyt. DET VIL HAN IKKE !! I mit sidste desperate forsøg på ikke at stå med en lang næse får jeg ham til at returnere 100 pund (så min samlede pris på de to defekte lærreder kommer ned på 120 pund) samtidig med at han sender mig den fornødne reservedel. Jeg har endnu ikke fået skiftet reservedelen og lever indtil videre med det bulede lærred. Jeg har haft det nye lærred ude af kassetten og det er fuldstændigt bulefrit så jeg må nok helle snart se at få skiftet reservedelen og krydse fingre for at alt så virker som det skal. Dette blot til advarsel om at man er lidt i hænderne på sælger når der er defekt på køb af lærred fra Ebay. Prisen for at sende lærredet retur hvis man selv skal betale er lige så høj som prisen på et nyt lærred!!" |
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
Faurholdt
Bruger Oprettet: 20-Juni-2012 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 70 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm, det må jeg vist hellere holde mig fra
Tror i det her lærred er godt nok http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/projektor-og-projektorlarred/MOUNTCS90E/motoriseret-90-projektorlarred eller skal jeg hellere investere lidt mere?
|
|
Ny hjemmebiograf, bugdet: ikke så meget.
|
|
Munkieftw
Bruger Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kender dem ikke. Jeg bestilte herfra - http://www.komplett.dk/search.aspx?q=l%C3%A6rred&bn=10503&mfr= (125" elektrisk) Komplett har en dejlig service. Aldrig oplevet problemer. Og brugt min månedsløn, de sidste 3 måneder derinde ;-)
|
|
Willads
Super bruger Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 444 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er vist mange andre der ikke har haft problemer med platinum fra ebay, men bare man ved det giver problemer hvis der først er noget i vejen så er man jo i hvert fald forberedt.
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |