|
Projektor størrelse |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rummet er 667 dybt, og dette er også den ramme jeg har mulighed for at placere projektoren indenfor.
Siddepladsen til projektoren bliver ca. 3m væk.
Rumme er "todelt", hvor den ene del bliver mit kontor og den anden en hyggekrog til film mm.
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Hvis jeg bruger denne side:
Og skriver billedebredde på 220cm (99"), så har den en ca. afstand til projektoren på 3.8m.
Mener i det er skidt til denne projektor.
Undskyld, men jeg er virkelig en amatør indenfor området.
|
|
![]() |
|
Og i må selvfølgelig gerne komme med input til en alternativ projektor i samme prisklasse.
Hjælpen tager jeg i mod med kyshånd, tak. :)
|
|
![]() |
|
eyvind ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 104 |
I den prisklassen vil alle dlp projektorer ligge innenfor det zoom området 1060 har. (Typisk i området 1.2:1-1.4:1)
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
At sidde 3 m fra 99" vil jeg mene er meget stort. Men ellers forstår jeg ikke spørgsmålet: "Mener i det er skidt til denne projektor" Hvad er skidt?
|
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Jeg sidder 3m fra et 106" det fungere fint |
|
![]() |
|
Det som blev skrevet her. Kan også godt være jeg misforstår indlægget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |