|
Projektor+Zaptor = Hjælp. |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |||
skele2r
Super bruger Oprettet: 14-Oktober-2010 Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan det være stikker der er defekt/ikke kan sende over den afstand. . Min Zaptor har været sat til meget, godt nok tv, og det har hver gang været: i med hdmi og vupti :D så virker det ..
|
|||
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis du holder menu knappen nede på din fjernbetjening når du sætter strøm på boksen kommer du ind i en menu hvor du kan vælge HDMI. Der er 2 indstillinger hvor HDMI ikke er aktiv. Redigeret af Steen6400 - 12-Februar-2013 kl. 17:35 |
|||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så skal du se om HDMI Colour Space er sat til RGB.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
Renegade85
Ny bruger Oprettet: 28-August-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det burde ikke være stikket når det virker lige så snart jeg sætter stikket i computeren. |
|||
Renegade85
Ny bruger Oprettet: 28-August-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu har jeg fundet den menu med de indstillinger, og har nu valgt den indstilling med RGB under video output via projektoren. Gemte og genstartede boksen, men lige så snart den kom til den tredje prik under start up, så går skærmen igen i sort og forbliver sådan :/ Har ligeledes prøvet med en harddisk optager med tuner i for at udelukke zaptorboksen, der finder den signalet, går i sort skærm og mister så signalet med det samme, og det bliver bare ved med at gentage sig. Mega frustrerende :/ |
|||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så vil jeg sige, at der er et HDCP problem,som jeg skrev om i et tidligere indlæg.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har haft samme problem med et PC/Boxee/Media Center setup.
Jeg fandt ud af at HDMI kablet gav problemer til den ene box, men virkede på den anden. Min PC stod blot og blinkede med det ene type kabel, men virkede perfekt med det andet. Dog kan jeg ikke forklare hvorfor, det endte med at jeg satte et andet kabel mellem de 2 enheder som havde signal problemer, og så virkede det. Er du sikker på at HDMI ikke kan drille dig også?
|
|||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |