recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Proshop - Nej tak!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProshop - Nej tak!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
daj72 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Emne: Proshop - Nej tak!
    Sendt: 15-Januar-2009 kl. 16:20

Den 10/12-08 modtager Proshop min Synology207+ til reparation kun 5 måneder gammel.

Nu lidt mere end en måned efter og flere rykkere og lovning fra Proshop på at den var færdig hos Producenten og på vej tilbage til dem ramler korthuset.

Den er åbenbart forsvundet , så nu får jeg pengene retur, da den er steget i pris i forhold til hvornår jeg købte den. Pænt arrogant var han også deres medarbejder. Jeg gjorde ham opmærksom på at jeg ikke ville have pengene retur, jeg ville bare have min Synology 207+. Det kunne slet ikke diskuteres. "Den var jo steget voldsomt i pris." som han sagde.

Nu skal jeg ud og bruge 500.- på en ny NAS, fordi Proshop fu€%&!  op...  Det er bare ikke OK...

Jeg har handlet meget hos Proshop. Det er slut nu. Også SHG, da det er samme ejer.

Best Regards
Dan
Til top
daj72 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2009 kl. 19:49

Jeg har nu snakket med Forbrugerstyrelsen, og det forholder sig således, at kan en forhandler erstatte en bortkommet i deres varetægt, skal de erstatte den med en ny. Og det kan Proshop uden problemer. 

Det har jeg forelagt Proshop, som stadig nægter at sende mig en erstatning, men kun vil udbetale mig penge.

Det er slut med at handler hos Proshop. Magen til elendig kundeserivce skal man lede længe efter.

Best Regards
Dan
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2009 kl. 17:47
Gør opmærksom på dine rettigheder - det burde få dem til at lette røven

Men ja, SHG, Midt-data og Proshop er gået hen og blevet tam tam firmaer.. ærgerligt, da det var nogle knaldhamrende gode butikker førhen
Til top
daj72 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2009 kl. 11:37

Ja, det skulle man tro. Jeg har fortalt hvad deres rettigheder er jf. Forbrugerstyrelsen. Men de er bedøvende. De har faktisk lige afsluttet reparationsordren pr. mail. Og sender pengene retur.

Jeg har lige snakket med Forbrugerstyrelsen, for at starte sagen, og en sag tager 6 mdr. at føre, og hvis Proshop ved det, kan jeg godt forstå deres handlemåde.  

Konklusion: ALDRIG MERE PROSHOP.dk

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Gør opmærksom på dine rettigheder - det burde få dem til at lette røven

Men ja, SHG, Midt-data og Proshop er gået hen og blevet tam tam firmaer.. ærgerligt, da det var nogle knaldhamrende gode butikker førhen

Best Regards
Dan
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu