|
PS 3 eller 4 |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
Kennethxyz
Super bruger Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
En ps3 som mediecenter er kun bedre hvis man har brug for et mediecenter.
Hvis ikke er det ikke noget værd. Den er ikke bedre der er bare flere funktioner i softwaren som ikke er aktiveret på PS4 endnu. Jeg mener så tilgengæld at man spilder sine penge ved at købe en ps3 nu, når man kan nøjes med den ene, som man jo i sidste ende ender med alligevel. Det skal siges at jeg aldrig har brugt min PS3 som mediacenter (blu-ray undtaget) da det slet ikke er godt nok.
Redigeret af Kennethxyz - 06-Marts-2014 kl. 14:09 |
|||
Sony KDL-55AF8
Sony Playstation 5 Mac Mini |
|||
Kennethxyz
Super bruger Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Korrekt den koster ca. 2k og spil koster vel 300 stk. det er halvdelen af hvad en ps4 koster (coolshop har knack bundle på lager) Jeg synes altså ikke udvalget er så tyndt, når man tænker på hvilke titler det er: Udvalget er 10x bedre end til ps3 på release, desuden kommer infamous om 3 uger. |
|||
Sony KDL-55AF8
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
På tilbud kan en PS3 fås til 999,-. Jeg gav 888,- for en super slim, da min gamle PS3 gav op for nogle uger siden.
Går man i GamesTop og køber brugt, eller bare på tilbud, koster spillene bestemt ikke 300,- stykket. |
|||
Kennethxyz
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok, jeg gav 3100 for min PS4 så koster den jo så det... Kan vi blive enige om at en PS3 stadig koster ca. 1/3 - 1/2 af en PS4 (bundle)? Men hvis man køber en brugt ps2 er det endnu billigere, pointen er jo præcis at ps3 kraftigt på ved mod sin end of life. og det er PS4 ikke |
|||
Sony KDL-55AF8
|||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg stemmer stadig på PS3
Husk nu på at det spørgers første konsol. Der er ingen grund til at bruge 3000-4000 på en konsol og mange penge på nye spil, når det er muligt at afprøve ens gamerlyst for meget færre penge. Brugtmarkedet for ps3 er omfattende og meget billigt. |
|||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lad nu være med at være på tværs. En PS4 koster 4000,-, efter man har justeret indkøbsprisen op. PS3 Super Slim er ofte på tilbud til 999,-. Sådan er det. |
|||
Kennethxyz
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er da ikke på tværs, jeg mener bare ikke at du kan bruge et tilbud som den ikke kan findes til nu til noget. Præcis som man heller ikke kan bruge min indkøbspris til noget. En ps3 koster nu 1500 sådan er det. Redigeret af Kennethxyz - 06-Marts-2014 kl. 15:18 |
|||
Sony KDL-55AF8
|||
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 970 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kennethxyz´s pointe er helt valid syntes jeg.
1500 versus 4000 så er ingen blevet forfordelt. Så skal trådstarter bare tage stilling til om han vil være fremtidssikret eller om han vil have en billig løsning her og nu som sikkert vil være fin i brug et til 2 år endnu. |
|||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Logik! Din PS3 har vel ikke været tændt, fordi du netop kan spille det/de spil på PS4, som DU hjar behov for. Når du allerede har investeret i en PS4 og tilhørende spil, så ville det jo omvendt være totalt idiotisk at fortsætte med at spille dem på PS3. Og jeg tvivler på du er i stand til at spille på to konsoller samtidig Pt. er det reelt at se på priserne. PS3 koster ca. 1/4 del af en PS4. Det er et faktum. Priserne på spillene ligger også relativt lave, eller rettere, de falder hurtigere til PS3 end PS4, (som nye starter de på samme priser). Fremtidssikre i form af PS4? Tja, måske.. kommer an på.. hvad siger Sony, og hvad er reelt.. Erfaring fra PS3 er klar nok, om kort tid er det kun PS4 der tales om. Men fremtiden, behovet og troen på PS4, den må man vente med at se. Eksempelvis har man gjort meget ud af at markedsføre kameraet til PS4 op til lanceringen. Men faktum er, at det er meget lidt brugbart her snart 5 mdr. efter. Mit råd - Gå efter den absolut billigste (gerne brugt) PS3 i dag, hvis man står for at skulle købe en konsol, som er godt understøttet af spil. Og gerne så billigt, så det om kort tid er med i overvejelserne, at tilføre en PS4 til samlingen, og så langsomt slippe PS3éren igen i takt med spiludgivelserne kommer til PS4. Det kræver dog at PS4 kommer lidt længere ned i pris, da jeg synes den er for dyr i dag i forhold til det man kan bruge den til i dag.
|
|||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg købte i sidste uge en PS3 slim fra ny på tilbud til 999,- kr, så de er nogle gange ret billige inkl. 1 controller
|
|||
Mvh
René |
|||
Among
Guld medlem Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis prisen ikke er afgørende, og man ikke har nogle specifikke titler i tankerne, så ville jeg vælge PS4. Jeg er aktuelt PS3-ejer, og den fungerer såmen fint nok stadig, men når man først en gang har prøvet fx Fifa 14 til den nye generation, så er det svært at stille sig helt tilfreds med PS3-versionen. Det samme gør sig gældende for andre titler, som jeg har prøvet til PS4. Beklageligvis så tilsiger finanserne, at jeg ikke helt har råd til skiftet lige nu, men hvis jeg havde, så var den gamle PS3 røget på porten i morgen.
|
|||
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Erhhh.,. What? Hvem gider at bekymre sig om hvordan udvalget af spil var til PS3 da den udkom? Det er jo et fuldstændigt ligegyldigt udsagn. Fint nok at der til PS4 er nogle fede spil, lige nu, men der er altså også 7-8 års fede spil til PS3. Jeg tjekkede op på de spil jeg nævnte tidligere. De ligger alle til omkring 100kr. En playstation 3 kan købes for 1300kr. Hvis vi antager man kan købe en PS4 for 3500kr, så er differencen 2200kr. For de penge kan man formegentlig købe alle de spil jeg nævnte. Og de er alle mere anset som gode spil. Det eneste spørgsmål er jo egentlig - vil OP gerne have det nyeste inden for grafik? Fordi hvis ikke så ser jeg ikke hvordan en PS4 skulle være det eneste rigtige valg. Grafikken til spil som Dead Space, Killzone, God of War, Uncharted, MGS4 og Batman er da så vidt jeg husker ret sprød og at man nu kan få Killzone Shadow Fall der givetvis ser bedre ud, gør da ikke de andre grimmere eller dårligere. Det er selvfølgelig fint at du kommer med dit syn på OPs spørgsmål og man kan da sige at han har fået argumenter til hvorfor han skulle vælge det ene frem for det andet. Personligt ville jeg måske ikke gå all-in hvis jeg ikke i forvejen var en konsolspiller, eller gamer generelt. OP har dog været ret stille siden han startede tråden, så lidt info ville da hjælpe meget... |
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |