|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |||
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
||
Det er en internet pris som der står lige under den annoncerede pris på siden. Dvs. at man kun får den til den pris ved at bestille over nettet. Hvis du tager ind i en elgiganten og køber en PS3, så koster den 3400kr. EDIT: Hmmm det er ændret nu, så det er ikke er internetpris, så den os kan fås til den pris i butikkerne...
Er der ingen info ude om endnu. Nvidia har kun udgivet en GPU baseret på 65nm (Geforce 8800GT), så tja der går nok lidt tid endnu.
Ikke noget, alle modellerne er design messigt ens, også hvad angår harddiskens placering i en aftagelig skuffe i ALLE modellerne, så den kan skfites. Redigeret af hyldig87 - 24-November-2007 kl. 04:08 |
|||
![]() |
|||
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
||
Jeg tror de sælger den uden joypad, og så er de godt igang med at tage røven på en masse kunder! Tager jeg fejl? |
|||
![]() |
|||
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
||
Jep, du tager fejl. Det er den helt almindelige 40gb pakke med 1 controller og konsollen. Der findes ikke nogen PS3 pakker uden controllere. |
|||
![]() |
|||
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
||
My bad |
|||
![]() |
|||
skipper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() |
||
Det ville sgu næsten også være for meget, hvis lille emil kom hjem med en PS3 og så han ikke kunne spille fordi der ikke fulgte en controller med.
/Skipper |
|||
![]() |
|||
miffe2507 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
||
Jo mindre man kigger på datorne for beskederne, så er det sgu svært at overskue... Men er det 100 % sikkert at den nye 40 gb. kører med det såkaldte 65 nm., der skulle gøre den mere lydløs? |
|||
![]() |
|||
JesperBM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2007 Sted: Vanløse, DK Status: Offline Point: 156 |
![]() |
||
Aaaah Så fik jeg endelig købt mig en ps3, tog ud i Elgiganten Fields "selvom der stod på nettet de ingen havde på lager" Men det havde de så alligevel. Glæder mig svært til jeg får puttet min søn så jeg kan smide det Need For Speed Pro Street i som jeg også købte. og se hvordan det gør sig på min Pio. |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
||
Til 2999,-? |
|||
![]() |
|||
JesperBM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2007 Sted: Vanløse, DK Status: Offline Point: 156 |
![]() |
||
Ja til 2999, men der stod intet om det i deres reklame, og det gør der heller ikke i reklamen for næste uge. Det er lidt sært at det kun bliver annonceret på deres web shop. flere af ekspedienterne vidste det heller ikke. Hmm.. har lige fået pakket dyret ud nu, og har opdaget at der kun er instruktions manual på fransk, tysk, italiensk og hollandsk. Hvad er nu det for noget hø?????? |
|||
![]() |
|||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
||
Jesper hvem læser den? vores er købt i tyskland og jeg har ikke set skyggen af manuel, rigtigt mænd bruger ikke sådan en..
|
|||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nå ja bevares Jeg har ventet halvanden måned på at der kom et godt tilbud, jeg har ikke lavet andet end at læse om den. tror ikke der er mange tråde herinde i forum der er gået min næse forbi.... Mine venner driller mig også med at jeg er (teoretisk) gadgetfreak. Fordi hvor de bare køber tingene når de har lyst, må jeg sidde og nørdelæse i flere måneder før jeg får råd..... Nå nu skal jeg igang med mit nye legetøj.
|
|||
![]() |
|||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
||
JesperBM - nyd den - jeg elskede min PS3 de første mange gange jeg så på den .... og gør det stadig.
Et godt hint - hvis den bliver støvet - så skal du IKKE bare tøre den af - blæs det værste støv af med en blæser af en slags og køb en helt blød klud, sådan en til briller eller ure og tør med den. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |