Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
|
Sendt: 25-November-2007 kl. 13:07 |
Mollerup skrev:
Jo, men det er kun på CPU'en ikke GPU'en.
Nvidia er jo begyndt at lave GPU'er med 65 NM og PS3 bruger Nvidia GPU'er.
|
Tror du skal vente i lang tid før vi ser en nVidia 65 nm gpu i en ps3![](smileys/smiley2.gif)
HINT: PS3 bruger ATi GFX
Edit: Har undersøgt det nærmere da jeg kom i tvivl om det faktisk var ATi som lavede gfx til PS3.
Nogen steder står der ATi RSX, og andre steder Nvidia??![](smileys/smiley5.gif)
Redigeret af Anima - 25-November-2007 kl. 14:49
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 25-November-2007 kl. 14:52 |
spawn skrev:
Jeg kan ikke forestille mig nogen priskrig på noget her lige op til julehandlen hvor butikkerne godt ved at alle skal købe julegaver uanset hvad det koster - det ville der ikke være meget fornuft i.
|
Jo - da man jo gerne vil have at folk skal købe deres julegaver hos elgiganten, og ikke i fede finn's hi-fi-butik.
|
Matzon
Super bruger
Oprettet: 28-November-2006
Sted: Denmark
Point: 345
|
Sendt: 25-November-2007 kl. 14:54 |
PS3 bruger nVidia RSX Wii og XBOX360 bruger ATI
|
spawn
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
|
Sendt: 25-November-2007 kl. 15:52 |
Anima skrev:
spawn skrev:
Jeg kan ikke forestille mig nogen priskrig på noget her lige op til julehandlen hvor butikkerne godt ved at alle skal købe julegaver uanset hvad det koster - det ville der ikke være meget fornuft i.
|
Jo - da man jo gerne vil have at folk skal købe deres julegaver hos elgiganten, og ikke i fede finn's hi-fi-butik.
|
At Elgiganten sælger en vare 200,- billigere end fede finn's Hi-Fi butik er stadig ikke nogen priskrig. Det er helt normal adfærd - og at den er 200,- billigere idag end den var da den først blev annonceret er heller ikke nogen priskrig, det er helt normal prisudvikling.
Priskrig betyder at priserne sættes ned af flere forskellige forhandlere i forskellig tempi i et forsøg på at lande på den billigste pris.
Jeg har endnu ikke set nogen indikationer på dette overhovedet - men skriv gerne nogle links til nogle forhandlere hvis du mener vi er igang med en priskrig.
![](smileys/smiley1.gif)
Redigeret af spawn - 25-November-2007 kl. 15:53
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
DaWizeGuy
Bruger
Oprettet: 30-December-2006
Point: 132
|
Sendt: 29-November-2007 kl. 16:55 |
JesperBM skrev:
Ja til 2999, men der stod intet om det i deres reklame, og det gør der heller ikke i reklamen for næste uge.
Det er lidt sært at det kun bliver annonceret på deres web shop. flere af ekspedienterne vidste det heller ikke.
Hmm.. har lige fået pakket dyret ud nu, og har opdaget at der kun er instruktions manual på fransk, tysk, italiensk og hollandsk.
Hvad er nu det for noget hø??????
|
Underligt. Jeg var derude idag, men de ville ikke sælge den til 2999. Sælgeren påstod, at den pris kun gælder køb over internettet. I butikkerne koster den 3299.
Mvh
Anders
|
K32A
Bruger
Oprettet: 23-Oktober-2007
Point: 237
|
Sendt: 29-November-2007 kl. 17:21 |
Hvis man kigger på deres hjemmeside, så står der også "Internetpris" med grønt. :)
EDIT: Jeg benytter lige lejligheden til at stille et lille spørgsmål :)
- Vil det være fuldstændigt hul i hovedet, at købe en PS3 før man køber et lcd/plasma tv?
Redigeret af K32A - 29-November-2007 kl. 17:23
|
DaWizeGuy
Bruger
Oprettet: 30-December-2006
Point: 132
|
Sendt: 29-November-2007 kl. 17:53 |
K32A skrev:
Hvis man kigger på deres hjemmeside, så står der også "Internetpris" med grønt. :)
|
Det er rigtigt, men hvorfor kunne Jesper så møde op i forretningen og købe den til internetpris?
Bestiller man den online, kan man jo også vælge at afhente den direkte i et varehus (p.t. kun City2)
/Anders
|
K32A
Bruger
Oprettet: 23-Oktober-2007
Point: 237
|
Sendt: 29-November-2007 kl. 18:06 |
DaWizeGuy skrev:
K32A skrev:
|
Det er rigtigt, men hvorfor kunne Jesper så møde op i forretningen og købe den til internetpris?
Bestiller man den online, kan man jo også vælge at afhente den direkte i et varehus (p.t. kun City2)
/Anders
|
Det havde lige forbigået min næse :)
Ja, det lyder sgu da også mærkeligt :s
|
JesperBM
Bruger
Oprettet: 29-Oktober-2007
Sted: Vanløse, DK
Point: 156
|
Sendt: 29-November-2007 kl. 21:08 |
Jeg kunne heller ikke få nogen ps3 af den første ekspedient jeg snakkede med, og da jeg så var på vej rundt i forretningen for at komme ud, hørte jeg en anden ekspedient sige til en kunde at de havde nogen ude bagved.
Han sagde at det var et tilbud de havde i deres netshop og han selv først havde fået det at vide af en anden kunde tidligere.
På min kvittering står der 3.299 kr. og så har han skrevet -299 kr. nedenunder.
Måske har jeg bare været så heldig at rende ind i en forvirret medarbejder. ![](smileys/smiley2.gif)
|
Olfred
Bruger
Oprettet: 31-August-2007
Point: 114
|
Sendt: 30-November-2007 kl. 11:27 |
I starten stod der fejlagtigt ikke noget om internetpris på hjemmesiden - det er blevet rettet siden.
|
andefeldt
Guld medlem
Oprettet: 04-April-2006
Point: 615
|
Sendt: 30-November-2007 kl. 14:31 |
Jeg går og overvejer, om jeg skulle få fat i en PS3. Der er efterhånden nogle spil, som jeg bare så gerne vil spille, om som nok vil tage sig bedst ud på en PS3 (fx Assasin's Creed).
Er der noget man skal være opmærksom på? Altså PS2 var jo næsten ikke noget værd, med mindre man fik sat en ny chip i (hvorfor ved jeg ikke, da jeg aldrig har ejet en PS før). Er der også sådan noget med en PS3?
|
Anders
|
Olfred
Bruger
Oprettet: 31-August-2007
Point: 114
|
Sendt: 30-November-2007 kl. 14:34 |
Det med PS2 ikke var noget værd uden ny chip forstår jeg ikke? At skifte chippen var jo kun til hvis man skulle spille brændte spil.
|