|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Ok - var det virkelig alt den chip gjorde?
Kan PS3 afspille region 1 DVD film? |
|
Anders
|
|
![]() |
|
Olfred ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Spil er ikke regionskodede. DVD'er er (oftest), BluRay er lidt blandet - nogle regionskodede og nogle er ikke. Danmark er i region 2.
|
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Ja, det ved jeg godt. Men jeg tænkte på, om den vil kunne afspille de region 1 film, som man har liggende? Eller kan jeg kun afspille mine regin 2 film?
|
|
Anders
|
|
![]() |
|
Olfred ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Du kan køre region 2 - region 1 er usa, ikke? Måske kan du, men så skal der lægges linux ind på ps3'eren. Skal dog nævnes det nok skal blive brudt på et eller andet tidspunkt - en bootchip som på ps2 eller en software-crack.
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
nej du kan umiddelbart ikke spille andet end region 2 dvd'er på en dansk PS3
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok, tak for svarene.
Jeg tror, jeg skal have mig en PS3 i det nye år ![]() |
|
Anders
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Der er krig mellem hd-dvd og bluray. VENT MED AT KØBE! |
|
![]() |
|
JesperBM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2007 Sted: Vanløse, DK Status: Offline Point: 156 |
![]() |
Uuuuuha hvor kan jeg godt anbefale at købe en ps3.
Det er helt sikkert det bedste køb jeg har gjort i år. Anima du siger at man skal vente med at købe, det tror jeg ikke i får noget ud af. Siden de smed 40 Gb modellen på markedet er ps3 salget steget med 300% så hvorfor skulle de sænke prisen mere end til de 2999. kr. som den kan skaffes til på ELmutantens hjemmesidelige i øjeblikket.
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
jesperbm> tror alligevel du skal tage de 300% med et gran salt, de tal der viser de 300% er vidst lige efter black friday..
nintendo og microsoft solgte jo også ekstra meget i samme periode.. anima> hvis man har lyst til at hoppe på high definition vognen så det jo ikke fedt at vente ubestemt tid på at hd krigen slutter! ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg vil ikke have en PS3 for at hoppe med HD vognen. Jeg kunne bare godt tænke mig en fed spillemaskine. Er træt af, at ens stationære computer hele tiden sagter bagud, når der kommer nye spil.
|
|
Anders
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Nej, det er aldrig fedt at vente, men det er heller ikke fedt at købe en ps3 til overpris når de med 80% sikkerhed sætter prisen endnu længere ned Át elgiganten kan tilbyde den til den pris, ja, det er fedt, for www.coolshop.dk har prisgarati, OG VIL VÆRE BILLIGST UANSET HVAD! Så det er dejligt at være forbruger Grunden til at man skal vente er, at det næste skridt i kampen mellem blu ray og HD-DVD helt sikkert er prisnedsættelser, eller at man får en ordentlig stak film med. Sony Center Hillerød har tilbud på Sony Bluray afspiller med 6 blu ray film til 300 kroner over den normale pris.. Fra mit synspunkt er det kun et spørgsmål om tid før det samme sker med ps3 |
|
![]() |
|
Beelzebub ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Øv hvor er det træls at denne shop ikke vil sende ud af UK når vægten overstiger 1000g :-( ellers et rigtigt godt tilbud for 3653 kr http://www.game.co.uk/PS3/Hardware/HardwareBundle/~r333305/P layStation-3-40GB-with-Fifa-08-Tiger-Woods-08-NFS-Pro-Street / Nu må de danske shops gerne snart vågne op og komme med en ordenlig bundle! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |