recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3   60gb vs. 20gb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 60gb vs. 20gb

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2007 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg skal selv, forhåbentlig, have en 20GB japaner om en lille måneds tid, hvor en bekendt tager forbi Japan. Sådan en koster 2000,-! (og måske så lidt som 1500,-, hvis 'Yodobashi Camera' stadig sælger dem til 30k yen) Til den pris kan jeg sagtens klare mig uden Wi-Fi og kortlæsere. Jeg skal bare have en Blu-Ray afspiller så billigt som muligt.

Harddisken kan man jo i øvrigt selv skifte, men en Blu-Ray afspiller klarer sig nok med 20 gigabyte



jeg regner selv med at jeg skal til japan i 6 ugers tid her til sommer hvor jeg vil købe mig en ps3 med hjem, men jeg blev sku lidt overrasket over du regner med en 20gb kun koster 1500-2000kr, når jeg billigst har set den til 2500kr samt 60gb til 3000kr

checkede hjemmesiden til den butik du nævner, http://www.yodobashi.com/enjoy/more/i/60379336.html , og der står der altså også 2500 kr :) kan du angive kilden til den pris du har set?

også skulle det vel ikke være sådan at du kunne tage en ekstra med hjem og sælge til mig vel? ville sku ikke have noget imod at få min ps3 nogle måneder tidligere ;)


Redigeret af nekolas - 01-Marts-2007 kl. 21:21
Til top
Bechman Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
Recordere.dk Teamet

Oprettet: 17-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2007 kl. 18:22

Importspil kan vel egentlig godt køres på den europæiske ps3 ikke? Så vidt jeg ved er spillene regionsfrie.

Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2007 kl. 19:12
Oprindeligt skrevet af Bechman Bechman skrev:

Importspil kan vel egentlig godt køres på den europæiske ps3 ikke? Så vidt jeg ved er spillene regionsfrie.



ps3 er regionsfri når det kommer til ps3 spil ja... præcis ligesom psp'en er det..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu