Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
sovedyret
Junior bruger
Oprettet: 07-Februar-2006
Status: Offline
Point: 45
|
Emne: PS3 blæser går amok Sendt: 29-December-2007 kl. 22:59 |
Jeg har endelig fået anskaffet mig en ny PS3 40GB købt i Fona til 2999 kr. for 2 dage siden..
Den står helt frit placeret ovenpå et tv møbel, men alligevel har problemer med blæseren.. I starten er den HELT lydløs, men efter vel ca. 30 minutters brug går blæseren lige så stille igang.. Dette niveau er helt fint og svarer ca. til støjen fra min JVC harddisk optager.. Men efter omkring 4 timers brug(fordelt mellem download af demo'er, afspilning af film og spil af demoer) gik blæseren helt amok.. Det lød faktisk som en hårtørrer.. Jeg slukkede for den og lod den stå i en times tid.. Da jeg så startede den op igen var der ingen problemer, men allerede efter omkring 1 times spil af demoer gik blæseren amok igen.. Er det normalt?? Nogle der har oplevet det samme??
Kan man ikke forvente at den kan køre i mange timer uden at blæseren kører på fuld skrald??
|
|
Sandal
Guld medlem
Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Point: 2585
|
Sendt: 29-December-2007 kl. 23:20 |
Jeg har lige set blu-ray i 3 timer og den er stadig lydløs. Det samme er tilfældet når jeg spiller, så tror der der noget galt med din.
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
sovedyret
Junior bruger
Oprettet: 07-Februar-2006
Point: 45
|
Sendt: 29-December-2007 kl. 23:24 |
Så er det vel bare et spørgsmål om at tage den med ned i Fona og forklare dem problemet? Det burde garantien vel klare.. Er dælme træt af at skulle undvære den igen allerede...
|
|
Sandal
Guld medlem
Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
|
Sendt: 29-December-2007 kl. 23:26 |
sovedyret skrev:
Så er det vel bare et spørgsmål om at tage den med ned i Fona og forklare dem problemet? Det burde garantien vel klare... |
Der er ingen garanti på produktet, men derimod en reklamationsret mod fabriksfejl. Så hvis det faktisk er en fabriksfejl, så koster det ikke dig noget.
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
PeterLarsen
Super bruger
Oprettet: 13-December-2005
Point: 286
|
Sendt: 30-December-2007 kl. 01:33 |
Jeg har også set en del igår - ingen støj fra min. Jeg havde først placeret den på en hylde i et TV-møbel med bagplade og der gik den amok - men nu står den på siden af møblet helt fra, så er der ingen problemer.
|
Hilsen Peter
Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb)
|
|
jensen1
Bruger
Oprettet: 09-Maj-2007
Point: 129
|
Sendt: 30-December-2007 kl. 03:17 |
min blæser som en virvelvind og det er lige meget om der er gået 1minut eller 3timer med film/spil.. sender den snart ind til coolshop.. håber såatden kan blive lidt mindre støjende.den bliver også meget varm, så et eller andet er der altså galt..øv øv..
|
|
HeartWare
Guld medlem
Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4804
|
Sendt: 30-December-2007 kl. 08:50 |
Mht. blæserstøj, så er det MEGET vigtigt, at maskinen står, så den har god luft omkring sig. Derfor: FØR I går ned og beklager jer, så prøv at gentage jeres test derhjemme med maskinen stående fuldstændig frit - midt ude på gulvet i stuen.
Kan I ikke få den til at gå amok i den situation, så er der stor sandsynlighed for, at I blot vil få den retur fra "reparation" med en regning for, at der ikke er noget galt.
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver
|
|
jensen1
Bruger
|
Sendt: 30-December-2007 kl. 09:38 |
HeartWare skrev:
Mht. blæserstøj, så er det MEGET vigtigt, at maskinen står, så den har god luft omkring sig. Derfor: FØR I går ned og beklager jer, så prøv at gentage jeres test derhjemme med maskinen stående fuldstændig frit - midt ude på gulvet i stuen.
Kan I ikke få den til at gå amok i den situation, så er der stor sandsynlighed for, at I blot vil få den retur fra "reparation" med en regning for, at der ikke er noget galt. |
min ps3 står fulstændigt frit , og der er ingen måder hvorpå varmen ikke kan komme ud på, men ja jeg er MEGET skuffet over at den larmer så meget !!!
|
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
|
Sendt: 30-December-2007 kl. 09:43 |
Har du en 40GB eller en 60GB?
|
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
|
Sendt: 30-December-2007 kl. 10:15 |
jensen1 skrev:
HeartWare skrev:
Kan I ikke få den til at gå amok i den situation, så er der stor sandsynlighed for, at I blot vil få den retur fra "reparation" med en regning for, at der ikke er noget galt. |
min ps3 står fulstændigt frit , og der er ingen måder hvorpå varmen ikke kan komme ud på, men ja jeg er MEGET skuffet over at den larmer så meget !!!
|
Så skulle du stille en Xbox 360 ved siden af - så hører du SLET ikke din PS3 :)
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
|
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
|
Sendt: 30-December-2007 kl. 10:24 |
jensen1 skrev:
min ps3 står fulstændigt frit , og der er ingen måder hvorpå varmen ikke kan komme ud på, men ja jeg er MEGET skuffet over at den larmer så meget !!! |
Prøv at stille den på højkant.
/Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
|
jensen1
Bruger