recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 blæser går amok
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 blæser går amok

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
sovedyret Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Februar-2006
Status: Offline
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 blæser går amok
    Sendt: 29-December-2007 kl. 22:59

Jeg har endelig fået anskaffet mig en ny PS3 40GB købt i Fona til 2999 kr. for 2 dage siden..

Den står helt frit placeret ovenpå et tv møbel, men alligevel har problemer med blæseren.. I starten er den HELT lydløs, men efter vel ca. 30 minutters brug går blæseren lige så stille igang.. Dette niveau er helt fint og svarer ca. til støjen fra min JVC harddisk optager.. Men efter omkring 4 timers brug(fordelt mellem download af demo'er, afspilning af film og spil af demoer) gik blæseren helt amok.. Det lød faktisk som en hårtørrer.. Jeg slukkede for den og lod den stå i en times tid.. Da jeg så startede den op igen var der ingen problemer, men allerede efter omkring 1 times spil af demoer gik blæseren amok igen.. Er det normalt?? Nogle der har oplevet det samme??

Kan man ikke forvente at den kan køre i mange timer uden at blæseren kører på fuld skrald??

Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2007 kl. 23:20

Jeg har lige set blu-ray i 3 timer og den er stadig lydløs. Det samme er tilfældet når jeg spiller, så tror der der noget galt med din.

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
sovedyret Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Februar-2006
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2007 kl. 23:24
Så er det vel bare et spørgsmål om at tage den med ned i Fona og forklare dem problemet? Det burde garantien vel klare.. Er dælme træt af at skulle undvære den igen allerede...
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2007 kl. 23:26

Oprindeligt skrevet af sovedyret sovedyret skrev:

Så er det vel bare et spørgsmål om at tage den med ned i Fona og forklare dem problemet? Det burde garantien vel klare...

Der er ingen garanti på produktet, men derimod en reklamationsret mod fabriksfejl. Så hvis det faktisk er en fabriksfejl, så koster det ikke dig noget.

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
PeterLarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-December-2005
Point: 286
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2007 kl. 01:33
Jeg har også set en del igår - ingen støj fra min.
Jeg havde først placeret den på en hylde i et TV-møbel med bagplade og der gik den amok - men nu står den på siden af møblet helt fra, så er der ingen problemer.
Hilsen Peter

Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb)
Til top
jensen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Maj-2007
Point: 129
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2007 kl. 03:17
min blæser som en virvelvind og det er lige meget om der er gået 1minut eller 3timer med film/spil.. sender den snart ind til coolshop.. håber såatden kan blive lidt mindre støjende.den bliver også meget varm, så et eller andet er der altså galt..øv øv..
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4804
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2007 kl. 08:50
Mht. blæserstøj, så er det MEGET vigtigt, at maskinen står, så den har god luft omkring sig. Derfor: FØR I går ned og beklager jer, så prøv at gentage jeres test derhjemme med maskinen stående fuldstændig frit - midt ude på gulvet i stuen.

Kan I ikke få den til at gå amok i den situation, så er der stor sandsynlighed for, at I blot vil få den retur fra "reparation" med en regning for, at der ikke er noget galt.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
jensen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2007 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Mht. blæserstøj, så er det MEGET vigtigt, at maskinen står, så den har god luft omkring sig. Derfor: FØR I går ned og beklager jer, så prøv at gentage jeres test derhjemme med maskinen stående fuldstændig frit - midt ude på gulvet i stuen.

Kan I ikke få den til at gå amok i den situation, så er der stor sandsynlighed for, at I blot vil få den retur fra "reparation" med en regning for, at der ikke er noget galt.

min ps3 står fulstændigt frit , og der er ingen måder hvorpå varmen ikke kan komme ud på, men ja jeg er MEGET skuffet over at den larmer så meget !!!
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2007 kl. 09:43
Har du en 40GB eller en 60GB?
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2007 kl. 10:15

Oprindeligt skrevet af jensen1 jensen1 skrev:

Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

min ps3 står fulstændigt frit , og der er ingen måder hvorpå varmen ikke kan komme ud på, men ja jeg er MEGET skuffet over at den larmer så meget !!!

Så skulle du stille en Xbox 360 ved siden af - så hører du SLET ikke din PS3 :)

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2007 kl. 10:24

Oprindeligt skrevet af jensen1 jensen1 skrev:

Prøv at stille den på højkant.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
jensen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger