|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
||
Ingen problemer med firmware 2.50 på min Qnap 201
![]() |
|||
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106 Pioneer VSX-LX51 Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem PS3 40gb Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB) Logitech Harmony 895 |
|||
![]() |
|||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
||
Jeg har heller ikke problemer med Tversity fra min pc... |
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
|||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
||
Det kan den, uden problemer.... |
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
|||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
||
Jeg ved det heller ikke, men jeg bemærkede, at opdateringsrutinen tilbød at slukke maskinen, når den var færdig. Det skete vist ikke ved den foregående opdatering. Måske foregår sluk ved download på samme måde - man får tilbuddet, når man igangsætter en download. |
|||
![]() |
|||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
||
man får tilbuddet, når man igangsætter en download. Det er rigtigt. Det var skidt det med Synology, men saa kan det vaere at den vil virke med min D-Link NAS, som jeg slet ikke kan faa til at virke med PS3. |
|||
BORING! |
|||
![]() |
|||
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
||
det er kun et problem med Synology´s firmware og Sonys version 2,5 Begge firmaer er opmærksomme på problemet nu, da vi i lille danmark jo ikke er de eneste (heldigvis).
Emnet er top topic på synologys forum, og sony vil også kikke på det, så vi må håbe på en hurtig løsning.
Jeg vil poste noget her, så snart der er en workaround eller ny firmware (hvis nogen ikke kommer mig i forvejen)
Redigeret af Per Korshøj - 16-Oktober-2008 kl. 09:56 |
|||
Per Korshøj
|
|||
![]() |
|||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
||
Mon ikke snart Synology kommer med en opdatering http://www.synology.com/enu/forum/viewtopic.php?f=50&t=1 0967 |
|||
![]() |
|||
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 358 |
![]() |
||
Hvordan vil du gøre det? Så vidt jeg ved så kan man ikke vende tilbage til tidligere versioner af sin firmware. Men det kan være at jeg tager fejl? |
|||
![]() |
|||
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
||
Jeg ved heller ikke om der er en "sikker" måde at gøre det på. men jeg har alle firmware versioner liggende helt fra 1.00 til 2.50. Men jeg ved ikke om jeg tør prøve via USB stick. skulle jo nødigt ende op med at have en totalt ubrugelig PS3, det er jo en dejlig maskine trods alt. |
|||
Per Korshøj
|
|||
![]() |
|||
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 358 |
![]() |
||
Det hjælper dig nok ikke så meget, men jeg ville personligt IKKE gøre det hvis jeg stod i sitiuationen. Redigeret af bony - 16-Oktober-2008 kl. 11:01 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nej jeg venter og ser hvad synology finder ud af.
Jeg var bare af den opfattelse at UPNP og DNLA var standarder som man skulle overholde, men igen man kan jo bare se på tv siden med CEC også videre... der er altid mulighed for at "fortolke" |
|||
Per Korshøj
|
|||
![]() |
|||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
||
Det ser det nu ikke ud til her (selv om det var mit eget gæt). Jeg får ikke tilbuddet, når jeg igangsætter en download, men hvis jeg slukker via XMB-menuen, får jeg et afkrydsningsfelt, når jeg skal bekræfte, at jeg virkelig vil slukke. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |