|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 13> |
Forfatter | ||
ainG ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2008 Status: Offline Point: 148 |
![]() |
|
Tjah, Mirror's Edge er da en fin begyndelse at være langt overlegen i ift. Xbox. I øvrigt må Home da rette lidt op på den ubalance, der har været mellem de to online dele - tror helt sikkert de ender med at blive lige gode om kort tid - handler bare mest om, hvad man er til. |
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
|
Næh - vandt den i konkurrence.... den spiser jo ikke brød ved bare at stå :) Min PS3 virker jo fint som medie extender også :) |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
nuaa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
|
Ikke lige se hvad du mener med første del(Faktisk lige fået mirror´s edge til 360). Eneste forskel her er 360 har 2xAA og PS3 version har ingen AA, men det er generalt svært at se forskel. Kan sige HOME er nok mest skuffene jeg har set, deres "open beta" var måske største fejl de gjordet med HOME. Og nej HOME vil ikke hjælpe med online delen. Da MS NXE system jo er dashboard og alt kan bruges inde fra spillet. Hvorimod HOME er et program man skal starte og giver ingen fordel til spil efter hvad jeg kan se(tro også bliver lukket ned i spil? ikke helt sikker). Var enlig tæt på slette HOME igen, men kom tanke om der nok plads på min HDD(modsat 360, som er fyldt med RB2 sange. Køber for meget DLC ><) Faktisk kan man ikke sammenligne HOME med MS online del. Men som mange har sagt så er det enlig en smag sag og ikke meget andet. 360 har generalt fordel multiplatform spil, men den er så lille ikke værd bruge den som eneste grund, vis der andet på 360 man ikke kan lide. Kontroller, venner, online del og flere spil er hvad fik mig til vælge 360 som hovedplatform. Min PS3 er blevet til rene blu-ray afspiller (Til MGS4 falder i pris eller jeg har penge til valkyrie spillet fra sega) |
||
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85 Xbox 360 rød RE4 elite Playstation 3 40GB |
||
![]() |
||
mickey_nygaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Status: Offline Point: 394 |
![]() |
|
Folk glemmer at nævne at Xbox'en larmer som en jetjager,
og hver 3. skal man bøvle med at få sendt afsted til rep. Xbox'en er sandt nok billigere end PS3'eren - Men det er jo udelukkende fordi Xbox'en er ultra skrabet. PS3 har indbygget trådløst netværk PS3 kommer med controllers med indbygget genopladeligt batteri PS3 kommer med indbygget Blu-Ray drev. PS3 kommer med en væsentlig større HDD end Xbox. Mickey |
||
![]() |
||
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
|
Jeg har været tilhænger af PS controlleren siden PS1, så det er nok en vanesag. Men IMO er den langt skønnere, lettere, bedre i brug en ditto til X360 der simpelthen er for klodset. PS3 er jo fantastisk som mediacenter, så 80gb kan hurtigs sættes til livs. Der er PS3 så så smart indrettet, at man for få hundrede kroner kan smide en 320gb disk i, og skulle det ikke være nok, kan en ekstern ket tilkobles vis USB. Spiludvalget er nok igen et spørgsmål om smag. Alle de spil jeg ønsker til konsol frem for PC findes til PS3, så det kan da være at jeg bare har været heldig, eller har bedre smag end dig ![]() Regnekraften skal nok komme i brug, når udviklerne tager mulighederne i brug. Men oldnordiske konsoller som X360 og WII, med regnekraft som en Texas TI-106 lommeregner, gør jo sit til at spænde ben for udviklingen. |
||
![]() |
||
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
|
Som jeg lige har skrevet én gang, så er det jo udelukkende et spørgsmål om at programmørerne skal op i fart. Spillene kan ikke blive bedre end den kode de er baseret på, og er udgiveren samtidig lige en tand for hurtig med at få dem losset ud på markedet til alle platforme, kan resultatet let blive en uheldig omgang. Artiklen du henviser til er heller ikke just tidssvarende, med lidt over et par år på bagen. Men ikke der er sket en held del siden! ![]() |
||
![]() |
||
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
Angående programmørerne og programmeringen så skulle det
nye Uncharted 2 bruge noget nær 100% af kraften i PS3'en. http://www.gamesection.dk/nyheder.asp?nid=5062 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja det bliver spændende at se hvad de kan hive ud af den. Der er, efter min vurdering, et ret stort potientiale. Videosekvenserne i Resistance 2 er, så vidt jeg kan se, grafik der afvikles og ikke bare animerede filmklip. Ser man F.eks. det afsluttende klip og lægger mærke til mundingen på pistolens løb, kan man se en anelse pixel flickering i de runde former, som netop tyder på at der er tale om grafik der afvikles af konsollen. Hvis vi fremover kan forvente spil med grafik af den kaliber, er jeg lykkelig over at være PS3 ejer! ![]() |
||
![]() |
||
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Uha med det spørgsmål har du åbnet en vipserede
![]() Det er som så meget andet et spørgsmål om præference. Jeg ejer begge og er glad for begge. Grundet larm, nervøsitet for de 3 røde ringe (har en ældre X360) og manglende hardware (mindre HDD, ingen trådløs forbindelse og intet Blu-ray drev) bruger jeg den "kun" til spil og ikke som MediaCenter. De fleste multiplatform titler køber jeg til PS3eren da jeg betragter den som min Main maskine. Kontroller- mæssigt er jeg også mere til ps3eren, men ved at en del af mine venner er mest til X360'eren. Online er X360 stadig foran, men mange får det til at lyde som om PS3eren er ringe. Jeg synes PS3eren er kommet rigtig godt efter det og er efterhånden rigtig tæt på at levere samme oplevelse. Interface mæssigt er jeg helt klart mest til PS3eren. Det er bare et mere rent og stilet interface. X360 har lige fået nyt dashboard og det er blevet Meget federe end det gamle. Grafisk synes jeg de er ens. Begge har flotte spil og jeg gider ikke side 2cm fra fjernsynet for at finde ud af hvilken maskine gør det bedst. På sigt tror jeg måske lidt på PS3eren (har intet at have det i). Det er mest baseret på at flere er begyndt at bruge den som lead platform ved udvikling af multiplatform og Blu-ray kapacitet. Startede med at købe PS3eren fordi det var den mine venner havde og fordi de titler, som kom til den tiltalte mig mere. Jeg endte så med også at købe en brugt X360 for 4 måneder siden, fordi jeg ville spille nogle af eksklusiv titlerne til den (Gears, Halo og Fable) og så er den jo rimeligt prissat. Køb begge ![]() Redigeret af Wuffer - 14-December-2008 kl. 14:32 |
||
![]() |
||
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
![]() |
|
Kære Peter, Jeg vil blot sige, som indehaver af både wii, ps3 og xbox360 er der ingen tvivl om, at XBX360 tidligere klart var bedst til, at afvikle grafisk krævende spil. Mange ps3 titler led tidligere af dårlig framerate og lav opløselig teksturer og var bare lidt noget møg. Men nu synes jeg faktisk at ps3 er kommet rigtig godt efter det. Min fortrukne spillekonsol er dog stadige Xbx360, mens ps3 er den klart bedste multimedie-maskine for mig (opskalere DVD fint til HD og blu-ray afspiller). Så hvis jeg skulle vælge én spillekonsol i dag ville det være xbox 360 der vinde i kraft af pris, udbud af titler og ikke mindst er den stadigvæk det der leverer den bedste grafik (de fleste glemmer at den har det stærkeste grafikkort mens ps3 har bedste 'cpu'). Til film m.m. vil den klare vinder være PS3... Og hvis jeg kun skulle købe én samlet maskine til det hele, vil min vinder være PS3 i håbet om at den snart kommer mere i omdrejninger som rigtig next-gen spillekonsol. Det er blot mine overvejelser... God fornøjelse med dit køb!
Redigeret af geuken - 14-December-2008 kl. 15:29 |
||
![]() |
||
Peter1205 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Takker for alle de gode råd,
Jeg har haft en 360 men den er blevet stjålet ved et indbrud, Samt alle mine spil !!! Nu har jeg så læst og besluttet min for at købe en ps3`er , Takker endnu engang !!!! Mvh Peter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
PS3 er den bedste
![]() ![]() Redigeret af McNiklas - 14-December-2008 kl. 16:01 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 13> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |