recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 internet??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 internet??

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Reffe89 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2010 kl. 00:56
Skal siges at jeg ikke har prøvet med en WEP key. Har 2 bærbare computere. Den anden kan ikke kobles på nettet da den kræver en WEP key. Så kunne forestille mig at det var der problemet ligger. Kan bare ikke finde min WEP key. Har en Dlink DIR-635 Router.

I manualen står der at for at få nøglen til trådløs kryptering skal man gøre følgende.
1. Slut pc'en til routeren vha. et ethernel kabel
2. åben en webbrowser og angiv en webadresse.
derinde skal man så kunne logge sig på og få den, men min computer vil hverken åbne den side eller support siden til dlink. Så står lidt på bar bund!! 
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2010 kl. 08:20
Her

http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?message.uid=42264211
Til top
Reffe89 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2010 kl. 23:25
Anima: Det link du hentyder til er til en open DNS server. Har jeg prøvet, flere af endda.
Som jeg sagde. Jeg tror problemet er at jeg ikke har en WEP key. Har en anden bærbar som ikke vil gå på nettet. Den bedre om en WEP key. Jeg har bare ikke en !! snakkede med d-link support idag. Grunden til jeg ikke har en WEP key er åbenbart at installationen af min router er gået galt på et tidspunkt. Men det virker ikke med CD'en. Bliver ved i step 2 med at sige (PC ethernet kabel er ikke tilsluttet korrekt). Dette er dog ikke tilfældet, har kun en port til ethernet på min bærbare, så kan ikke se hvordan det kan sidde forkert.

Der er åbenbart en maual til at installere den korrekt uden cd på dette link:
ftp://ftp.dlink.se/Products/dir-products/dir-635/QIG/DIR-635_QIG.pdf

men det kan jeg ikke åbne. Nogen der evt har 5 minutter til overs til at åbne den og give kort referat af hvordan fanden man installerer den router uden cd, eller nogen som ved hvordan man gør, eller kan give et link? Har en Dlink-DIR 635
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2010 kl. 14:26
Du skal bare tilgå den via IP? - jeg har ikke installeret min DIR-655 med CD, det fejlede den hver gang.

Prøv at benytte portforward og deres guider. Jeg roder aldrig med det, så kan ikke huske det på stående fod.

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DIR-635/fpadvert.htm
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu