recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 købt og mangler lidt råd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 købt og mangler lidt råd

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2008 kl. 16:01

Oprindeligt skrevet af Yoshimura Yoshimura skrev:

Nå, nu har administrator lukket en anden tråd, hvor jeg er kommet med samme anbefaling af dvdpacific med den begrundelse, at det ikke er tilladt at debatere ulovligheder omkring skatteunddragelse

Hvordan det?

Der er jo ikke noget snyd med i spillet. Jeg (og mange andre) har blot kunnet konstatere, at PostDanmark åbenbart ikke gider åbne pakker fra dvdpacific, medmindre de er af en vis størrelse.

Hvad er problemet? Det er ikke for at være næsvis eller noget, jeg forstår det bare ikke helt ...

Tror ikke problemet er at man er heldig at slippe for told og moms. told og moms er ikke kun noget man skal betale hvis pakken bliver taget, det er ulovligt ikke at betale det, DVS bliver den ikke taget i tolden skal man faktisk tage kontakt og betale det..

Men nok om regler, den tidligere tråd blev lukket fordi folk bevist anbefalede steder som sjældent eller ikke blev blev taget i tolden....

Så hvis man ikke taler om det bliver tråden ikke lukket..

ANG. det med told og moms, så vidt jeg ved tager de først 12%(told) af pakkens værdi inkl fragt, og ligger oven i prisen så tager 25% af den nye pris inkl told. og ligger oven i igen. dvs pakkenpris inkl fragt +12% +25%

Redigeret af Pizzabager - 04-Januar-2008 kl. 16:07
Til top
Yoshimura Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2008 kl. 16:03
Ok, der kan man bare se. Tak for info 
Til top