|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
skipper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() |
||
[/QUOTE] ja kan være lidt underlig men skal til at rate den i dag btw kan du ikke sende en pm med hvordan du er slupet ud af kina da jeg kender nolge der gerne vil vide det da de skal der ned igen [/QUOTE]Jeg søgte lidt på google efter nogle proxy server, så fandt jeg en på http://www.samair.ru/proxy/ Jeg tjekkede et par stykker for at finde laveste ping tid og så installerede jeg FoxyProxy plugin til firefox, så jeg kun bruger proxy server på de sider, hvor det er nødvendigt, da det ellers vil være for langsomt. Den server jeg har brugt idag er indisk 122.252.226.67:80 men det er nok ude af drift på et tidspunkt. Kan anbefale firefox og det nævnte plugin, da man derved kun bruger proxy, når det er nødvendigt. /Skipper |
|||
![]() |
|||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
||
Jeg havde tidligere forstået at PS3 ikke havde mulighed for at "se" ekterne harddiske (og at den ingen usb-port har)?! Er dette ændret i de nyere udgaver af PS3? Jeg overvejer nemlig også pt muligheden for at anvende en PS3 som mediacenter med afspilning i HD som primær anvendelse (hvor Linux så er et must ved afspilning via VLC-player). Og her vil en ekstern disk jo gøre underværker! |
|||
![]() |
|||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
||
PS3 har 4 (60 Gb-model) eller 2 (40 Gb-model) USB-porte, og den kan sagtens se FAT32 partitioner - inkl. FAT32 partitioner på 500 Gb.
Om den kan dette under Linux ved jeg ikke - men med standard PS3 fungerer det uden problemer... |
|||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|||
![]() |
|||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
||
2 ting; hvor svært er det at lægge Linux ind på en PS3? Og kan Linux afspille i HD via f.eks. vlc-player fra en ekstern harddisk (usb)? Hvis dette kan lade sig gøre vil den nemlig kunne fungere som mediacenter for mig med det behov jeg søger!
|
|||
![]() |
|||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
||
Nicoleif - øhhh hvad format ligger filerne i?
For hvis det er i det rigtige format kan PS3'ens eget styresystem det allerede. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Kan den afspille XVID, DivX, H.264 (HD opløsning fx 720p) og MKV (HD)? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvordan afspille andre egentlige mediacenter filer større end 4 GB (HD film) fra harddisk? Og kan det kun lade sig gøre fra den interne harddisk der så har NTFS-filformatet? Og kan man ændre filformatet i en ekstern harddisk fra FAT32 til NTFS? Redigeret af Nicoleif - 06-November-2007 kl. 09:43 |
|||
![]() |
|||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
||
Der er allerede besvaret i 100 andre tråde og sony har også info om det på deres hjemmeside - men af dem du nævner er det kun H264 den kan. Der kan den så også tage helt op til 1080p |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så er det da også meget logisk at jeg overvejer at prøve at andet styresystem (Linux) hvor de øvrige formater så kan afspilles af f.eks. vlc-player! |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
OK hvis man så vælger ikke at gå over til Linux (da det som du tidligere har skrevet vil være et kompromis) vil det så være muligt - uden problemer - at afspille film i H264 formatet (f.eks. med konvertering af film-filerne ved brug af freeware "PS3 Video 9") fra en ekstern harddisk? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Du kan uden videre afspille H264 ja - fra alle kilder.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Dejligt så klog jeg bliver. Lige et tillægsspørgsmål; jeg er fladet over følgende beskrivelse af MKV-filer på nettet: "MKV container file with an H.264 encoded video and AC-3 encoded audio"! Betyder dette at MKV KAN have en H. 264 encoded som PS3 så kan afspille direkte uden konvertering?
flere stedet er jeg faldet over at MKV an MKV container file with an H.264 encoded video and AC-3 encoded audio to an AVI container |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |