|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|
Skulle de to ikke være indetiske, på nær harddisk størrelsen, eller misser jeg noget her? |
||
![]() |
||
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() |
|
Har kun erfaring min 80GB (faktisk den første ps3 jeg nogensinde har rørt ved) og ved opskalering kør blæseren skam, men den er næsten ikke til at høre.
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Ja, ved blu-ray siger min heller ikke meget, men det var opskalering af DVD det drejede sig om. |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
![]() |
|
Har ikke set nogen steder, at der skulle være anden forskel på de 2 maskiner end harddisk størrelsen. |
||
![]() |
||
FlowTex ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
GPU'en lader til at være 65nm i 80GB-udgaven i stedet for 90nm i 40GB-udgaven, og det er bekræftet at den bruger mindre strøm. http://forums.slickdeals.net/showthread.php?sduid=0&t=90 2935
Redigeret af FlowTex - 02-September-2008 kl. 11:03 |
||
![]() |
||
Sickboy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|
Måske et dumt spørgsmål, men er indstillingerne også ok til spil. Altså med andre ord behøver man ikke skifte indstillinger hver gang man skal spille? Jeg tænker især på de 2 sidste indstillinger, da de 2 første vist kun har noget med BD/DVD afspilning at gøre. |
||
![]() |
||
xJosh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() |
|
Hvordan kan man se om tv'et opskralere?
|
||
![]() |
||
FlowTex ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
Nu er jeg ikke helt sikker på hvilke indstillinger du snakker om, men de indstillinger der ændres i menupunktet "BD/DVD settings" påvirker så vidt jeg ved kun afspilning af BD og DVD - deraf navnet |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis dit TV får et signal i lavere opløsning end det indbyggede panel, vil det opskalere signalet så det passer. Hvis du således sætter PS3'eren til ikke at opskalere signalet vil TV'et gøre det. Det vil fremgå ved at dit TV et sted i displayet skriver 480P eller 576P når du afspiller en DVD. Håber det gav mening |
||
![]() |
||
Sickboy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|
Det var de her jeg mente : Sæt "Indstilling"/"Skærmindstillinger/"RGB fuld rækkevidde (HDMI)" = "Begrænset" Sæt "Indstilling"/"Skærmindstillinger/"Y Pb/Cb Pr/Cr Superhvid (HDMI)" = "Aktiver" |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ah sorry. Ja, de gælder både BD/DVD og spil. |
||
![]() |
||
xJosh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() |
|
Ok,tak Flowtex men hvordan kan det være at mit HD-RDY tv kan køre 1080p? eller skal jeg sætte den ned til 720p?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |